bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
مدیران سینما استقلال و آزادی روند اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در سینماهای خود را تشریح کردند.
حسین کشایی، مدیر سینما استقلال درباره روند نمایش فیلم های جشنواره در این سینما گفت: استقبال در روز اول بسیار پرشور برگزار شد و به سانس فوق العاده رسید.فیلم سینمایی «مصادره» به نحوی با استقبال روبرو شد که به سانس فوق العاده رسید و حتی «عرق سرد» نیز پرشور و با استقبال خوب پیش رفت و گنجایش سانس فوق العاده را داشت. در کل کیفیت فیلم ها هستند که استقبال مخاطبان را تعیین می کنند؛ البته به عنوان نمونه اگر سانس نمایش ساعت 15 دیروز به ساعت های 17 یا دیگر سانس ها موکول می شد، شاهد شلوغی بیشتری بودیم.

همچنین رضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی در این باره گفت: دیروز استقبال مردمی بسیار گسترده بود اما به جز پرشور بودن آن، با برخی اتفاقات مانند سرما و کمبود سهمیه که باعث ایجاد حواشی بود روبرو شدیم. البته با مدیریتی که انجام دادیم، فیلم را به سانس فوق العاده رساندیم تا اکثر مخاطبان با رضایت از سینما خارج شوند. در جشنواره فجر سال گذشته در خصوص ایجاد سانس فوق العاده سخت گیری هایی صورت می گرفت، اما امسال با همکاری  عوامل برگزار کننده جشنواره، عوامل فیلم و مدیریتی که انجام دادیم، به نتیجه مثبتی رسیدیم تا رضایت مخاطبان برآورده شود.

مدیر سینما آزادی ادامه داد: «مغزهای کوچک زنگ زده»، «مصادره» و «لاتاری» به سانس های فوق العاده رسیدند و از «امیر» و «دارکوب» نیز استقبال خوبی شد. عوامل و بازیگران نیز با حضورشان در پردیس آزادی همکاری های خوبی انجام دادند و شهردار سابق تهران همراه به خانواده که برای دیدن فیلم «دارکوب» آمد، مهمان ویژه ما بود.

سعیدی پور در پایان عنوان کرد: با وجود اینکه بهترین ساعت نمایش فیلم ها 20 تا 22 است، اما اگر فیلمی خوب نباشد از آن استقبال نمی‌شود که این نشان دهنده هوشمندی مخاطبان است. در کل این مخاطب است که استقبال از یک اثر را تعیین می کند.ش
نام:
ایمیل:
* نظر: