bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد، بوشهر همواره مشهور به استانی فرهنگ‌محور بوده که این ظرفیت بالایی برای مسوولین استان ایجاد می‌کند که منشا تحولات رو‌به رشد در سطح ملی در حوزه فرهنگ باشند.
آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در نهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استان بوشهر دارای ابعاد مختلفی از حیث اقتصادی، سیاسی و علمی است اما یکی از ابعاد مهم این هندسه، بعد فرهنگی این استان است.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که فرهنگ عمومی و تخصصی در استان بوشهر شاخص اصلی این استان است که از دیرباز دارای ریشه‌های عمیق فرهنگی بوده و در فضای ملی و بین‌‌المللی تاثیرگذار بوده که در حوزه خلیج فارس قابل لمس است، افزود: این استان دارای توانمندی‌های علمی و پژوهشی فراوانی است و با داشتن تالیفات و مبارزات ضد‌استبدادی نقش مهمی در جغرافیای کشور دارد که علامه بلادی یکی از شاخص‌ترین این افراد است که 84 کتاب مهم در عرصه‌های مختلف تالیف کرده که در دانشگاه و حوزه تدریس می‌شود.
صفایی‌بوشهری در پایان یادآور شد: هیچ زمان کشور ما این‌گونه مورد تهاجم‌های مختلف فرهنگی قرار نگرفته که بخش عمده‌ آن در فضای مجازی است که نیاز است تحول بزرگی در این بخش انجام شود تا مصون از هر‌گونه تاثیرگذاری باشیم.

برچسب ها: فرهنگ ، بوشهر ، ارشاد
نام:
ایمیل:
* نظر: