bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
عضو کادر اجرایی برگزاری جشنواره فیلم فجر از استقبال خوب مخاطبان از فیلم‌های این جشنواره در بوشهر خبر داد.
نصیر درویشوند در حاشیه این جشنواره گفت: برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در شهرستان‌ها اتفاق فرخنده‌ای است؛ بخصوص برای هنرمندان و سینما دوستان شهرستان‌ها که امکان حضور در اکران‌های پایتخت را نداشته و در سال‌های قبل به استثنای چند سال برگزاری جشنواره معمولا از حضور در فضای جذاب جشنواره، اکران و نقد و بررسی فیلم ها باز می‌ماندند. استان بوشهر در زمینه برنامه‌ریزی اکران همزمان فعالیت خوب و قابل تقدیری داشته و امسال در نخستین روز افتتاح های استانی  میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بودیم.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از روز نخست جشنواره و مراسم افتتاحیه خاطر نشان کرد: انتخاب و نمایش فیلم های مناسب و همچنین وجود آثار کارگردان‌های صاحب نام و تبلیغات مناسب و حمایت رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها باعث ایجاد شور وشوق و استقبال عمومی از جشنواره و استمرار آشتی مردم در مقیاس گسترده‌تری با سالن‌های سینما شده است. ضمن اینکه کیفیت بهترپخش نسبت به سالهای قبل، فعالیت‌های گسترده انجمن سینمای جوان و موسسه تبلیغاتی نارنجی تاثیر گذار بوده است.

وی در خصوص فیلم چهارراه استانبول ساخته مصطفی کیایی که اولین فیلم اکران یافته در برنامه سینما شهید آوینی بوشهر بود توضیح داد: این فیلم البته با کمی اغماض از بخش‌های شعاری آن، در قالب قصه‌ای پر تعلیق در گستره ی ایدئولوژی و جهان بینی خود، احترامی دوباره به شهدای آتش نشان و ابعاد عظیم این فاجعه ملی را در قالب داستانی جذاب به ما یادآور شد. داستان در حال و هوایی غمبار و سخت می گذشت و دیدیم حتی بروز فاجعه پلاسکو هم نتوانست شخصیت های فیلم را از اعماق برزخی که در آن گرفتار بودند رهایی بخشد./مهر

نام:
ایمیل:
* نظر: