bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
نگاهی به مهاجمان ایران در جام جهانی؛
شاید کی‌روش در این برهه از زمان هم دوست داشته باشد علی علیپور را به اردوی تیم ملی دعوت کند اما واقعیت این است او در خط حمله با ترافیک بازیکن مواجه است
چندی پیش کی‌روش گفته بود برای انتخاب تیم و ترکیب ساعت‌ها با دستیارانش صحبت می‌کند و گاهی دچار سر درد می‌شود به این دلیل که دو تیم خوب دارد نه یک تیم خوب.

نگاهی به مهاجمانی که هم اکنون در اردوی تیم ملی دارند، بیاندازید و وضعیت آنها را بررسی کنید. شاید با این اوصاف دعوت نکردن از علی علیپور خیلی غیر منطقی نباشد.

1-سردار آزمون
او اگر چه در ماه های اخیر در روند گلزنی اش برای تیم روبین دچار مشکل شده اما نمی شود منکر شد در تیم کی روش جا افتاده و با توجه به تجربه بازی های بین المللی مهره گرانی برای کی روش است.

2-مهدی طارمی
مهدی طارمی بازیکن مورد علاقه ی کی روش است. چرا که او بیش از اندازه در موقعیت قرار می گیرد و به تنهایی هم قادر به ایجاد موقعیت است. ضمن اینکه او حمل به توپ خوبی دارد. مهدی طارمی بعد از پشت سر گذاشتن 4 ماه محرومیت در ترکیب الغرافه ارایه گر بازی های خوبی بوده است و در حال تبدیل شدن به همان مهدی طارمی گذشته است.

3-رضا قوچان نژاد
دوباره در تیم هیرنفین فیکس شده و دوباره گل زنی هایش را آغاز کرده. او که در جام جهانی پیشین هم همراه ایران بوده اینروزها دست کم یک ذخیره خوب برای تیم کی روش است.

 4-کریم انصاری فرد
کریم در المپیاکوس دو نیمه متفاوت داشت. او در دور رفت خیلی به بازی گرفته نمی شد اما با آمدن مربی جدید بازیکن فیکس این تیم شده و هر هفته برای تیمش گل می زند.

5-کاوه رضایی
آنقدر در لیگ بلژیک گل زده که کی روش نتوانست از او چشم پوشی کند و در نهایت او را به اردو فراخوانده است. او دیشب به صدرنشین لیگ برتر بلژیک یعنی بروژ هم گل زنی کرد تا نشان داد موتور گلزنی هایش حالا حالاها روشن است.

مزیت این مهاجمان نسبت به علیپور تجربه بین المللی آنها است که در جام جهانی بکار می‌آید. البته که علیپور نباید ناامید شود و باید به روند گل زنی اش ادامه دهد چرا که بعد از جام جهانی جام ملت‌ها در پیش است و بعد از جام ملت‌ها دوباره مقدماتی جام جهانی براه می‌افتد و در ادامه مسیر دست کم یکی دو مهاجم مثل گوچی از تیم ملی خداحافظی می کنند و جا برای شایسته هایی چون علیپور باز می شود.
برچسب ها: فوتبال ، تیم ملی ، مهاجمان
نام:
ایمیل:
* نظر: