bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
با حضور سرپرست کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، دبیرستان شهید مجید بشکوه در بوشهر به بهره‌برداری رسید.
دبیرستان شهید مجید بشکوه با حضور سرپرست کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان دیپلماتیک کشورهای نروژ، کره جنوبی و فرانسه در شهر بوشهر افتتاح شد.
مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری استان بوشهر در این آیین اظهار کرد: بسیار خرسند هستیم و امروز را یک روز خوب می‌دانیم و روز شیرینی برای ما است که یک مرکز آموزشی را افتتاح می‌کنیم.

عبدالرضا بشیری با بیان این‌که ما تمام کشورهای دنیا را حلقه‌های به هم پیوسته می‌دانیم و معتقدیم که در هر نقطه‌ای از دنیا اگر آموزش به صورت صحیح انجام شود جهانی امن‌تر خواهیم داشت، افزود: در زبان فارسی یک ضرب‌المثل داریم با این عنوان که وقتی در یک مدرسه باز می‌شود در یک زندان بسته خواهد شد و آموزش را اساسی‌ترین و واقعی‌ترین کار می‌دانیم.
مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری استان بوشهر تاکید کرد: پیامبر معظم اسلام (ص) می‌فرمایند که ز گهواره تا گور دانش بجوی به این معنی که ما همیشه و در همه سن و سال نیاز به آموزش داریم.

دبیرستان شهید مجید بشکوه از سوی وزارت آموزش و پرورش تحت نظارت اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان احداث شده است.
اعطاکنندگان این مدرسه جمهوری چک، موسسه آموزش کودک، اتحادیه اروپا، فرانسه، آلمان، ژاپن، جمهوری کره، نروژ و فدراسیون روسیه هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: