bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
آثار سعید عرب‌زاده، هنرمند عکاس بوشهری در بخش ویژه ستارگان دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر به نمایش درآمد.
نمایش آثار سعید عرب‌زاده در جشنواره تجسمی فجربر اساس این خبر، این بخش که برای اولین‌بار در جشنواره تجسمی فجر برگزار می‌شود به معرفی هنرمندان ایرانی برگزیده رویدادهای خارجی می‌پردازد. دبیرخانه جشنواره در همکاری با انجمن‌های هنری، هنرمندانی را که در طول دو سال گذشته در رقابت‌های جهانی، رتبه‌ای کسب کرده‌ و موفق به دریافت جایزه شده‌‎اند، شناسایی کرده و آثار برگزیده آنها را به همراه لوح تقدیر یا نشان دریافت شده از مسابقات گوناگون به نمایش گذاشته است.

 در این نمایشگاه آثار گوناگونی در شاخه‌های نقاشی، کاریکاتور، عکس، خوشنویسی، گرافیک و مجسمه‌سازی به چشم می‌‌خورد که بعضی از آنها چند جایزه از مسابقات گوناگون کسب کرده‌اند. آثار بیش از 30 هنرمند در این نمایشگاه به نمایش درآمده است که دو اثر سعید عرب‌زاده، مدرس و هنرمند عکاس‌ هم‌استانی در این بخش ویژه حضور دارد.
بخش ویژه ستارگان جهانی هنر ایران از چهاردهم بهمن‌ماه تا چهارم اسفند در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. قابل ذکر است، سعید عرب‌زاده، هنرمند افتخار‌آفرین بوشهری دارنده لقب هنرمند ممتاز فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی و مدرس عکاسی، عضو هیات داوران جشنواره‌های بین‌المللی عکس خیام، جشنواره قرقیزستان و تاجیکستان است. وی همچنین بیش از 55 مقام بین‌المللی را برای کشور و استان بوشهر کسب کرده است.

برچسب ها: فرهنگ ، جشنوراه ، عکاس
نام:
ایمیل:
* نظر: