bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
فاضلاب یکی از معضلات اصلی زیست محیطی تمامی برنامه و طرح های عمران شهری را تحت شعاع خود قرار داده است.
رئیس شورای اسلامی شهر گناوه در جمع مردم محله نوروز آباد در مسجد حجت(عج) این بندر، گفت: محله نوروز آباد، سرخور و بازار از نقاط مهم و زه دار این شهر است که باید مرحله اول اجرای طرح فاضلاب در این مناطق انجام می‌شد. اعضای شورای اسلامی گناوه نسبت به وضعیت کنونی فاضلاب دغدغه دارند و این مشکل به‌صورت مکتوب و حضوری به وزیر نیرو اعلام شده است. زیبنده گناوه بعنوان قطب گردشگری استان بوشهر نیست که کوچه و معابر آن بدلیل تکمیل نشدن سیستم فاضلاب آلودگی زیست محیطی و بهداشتی داشته باشد.

روح الله ملک زاده از خانوارهایی که انشعاب فاضلاب گرفته و تاهنوز به شبکه وصل نشدند خواست احساس مسوولیت کنند و در زیبایی شهر خود سهیم شوند. باتوجه به اینکه 800 هزار مترمربع از کوچه‌های این شهر آسفالت نشده اند، با همکاری و تعامل شورا و شهرداری تلاش خواهیم کرد که هر سال 200 هزار مترمربع در برنامه قرار گیرد و اجرایی شود.

ماشاالله احمدی، شهردار بندر گناوه در این باره گفت: بودجه شهرداری این بندر با رشد 40 درصدی از 330 میلیاد ریال به 550 میلیارد ریال در سالجاری افزایش یافته است. امسال 100 میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه ریزی به عمران شهری گناوه اختصاص یافته است. در دهه مبارک فجر امسال چندین طرح با اعتبار 12 میلیارد ریال افتتاح و اجرا می‌شود. طرح احداث پل خور گردشگری که متوقف شده بود فعال و مناقصه پل ورودی شهر انجام شده است. آسفالت معابر و کوچه‌ها و خیابان حرم تا حرم بخشی دیگر از برنامه‌های شهرداری است و در این ارتباط در محله نوروزآباد 20 هزارمترمربع کار صورت گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: