bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر از توسعه کشت گلخانه‌ای و پرورش آبزیان در استان بوشهر و انجام شدن بخش کشاورزی طبق اولویت و میزان اعتبار خبر داد.
محمدتقی منوچهری به افزایش دو برابری اعتبارات این سازمان در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: اعتبارات سازمان کشاورزی از ۲۵۰ میلیارد ریال به ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است. یکی از اولویت‌های ما توسعه گلخانه‌ای با توجه به دو برابر شدن اعتبارات آب و خاک است و در این راستا در سال جاری ۲۴ هکتار به این بخش اضافه شده است.

وی یکی دیگر از اولیوت‌های این اداره کل را در استان بوشهر افزایش طرح‌های پرورش ماهی در قفس عنوان کرد و افزود: هزار و ۵۰۰ تن ماهی از ابتدای سال تا کنون تولید شدند و پیش‌بینی می‌شود این میزان تا پایان سال به شش‌هزار تن برسد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر در پایان : پرورش میگو به‌عنوان یکی دیگر از ظرفیت‌های استان بوشهر است و در این راستا سه هزار و ۵۰۰ هکتار از راضی در حال واگذاری به متقاضیان این طرح است. اکنون چهار هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی استان پرورش میگو انجام می‌شود که این میزان با واگذاری زمین‌های جدید به هشت هزار هکتار و تولید میگو دو برابر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: