bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
رئیس اداره حمل و نقل مجتمع گاز پارس جنوبی از حمل روزانه ‌هزار و 800 تن گوگرد از پالایشگاه‌ها به انبار خبر داد.
انتقال روزانه 1800 تن گوگرد از پالایشگاه‌های پارس جنوبی به انبار به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ امان‌الله خضری، با بیان این‌که این امور با ارائه خدمات نقش مهمی در پایداری تولید مجتمع دارد، گفت: پارس جنوبی از مناطق مهم نفت و گاز در کشور است و هم‌‌اکنون حدود 70 درصد گاز کشور در این مجموعه تولید می‌شود. هر پالایشگاه‌ در پارس جنوبی در صورت انجام عملیات تولید روزانه حدود 200 تن گوگرد تولید می‌کند که کامیون‌های واحد حمل و نقل گوگردها را از پالایشگاه‌ها به انبار روباز و مکانیزه حمل می‌کنند.

به‌گفته خدری؛ بارگیری، حمل و تخلیه گوگرد از انبار به اسکله صادراتی نیز از طرف این امور و متناسب با تقاضا انجام می‌شود. در زمانی که تمام پالایشگاه‌ها در مدار باشند، به‌طور متوسط روزانه حدود یک‌هزار و 800 تن از پالایشگاه به انبارهای ذخیره‌سازی گوگرد انتقال داده می‌شود.
این مقام مسوول به نقش موثر و سازنده واحد حمل و نقل در بازه تعمیرات اساسی نیز اشاره کرد و گفت: واحد حمل و نقل با در اختیار داشتن ماشین‌آلات سبک و سنگین گام‌های بسیار موثری را در بازه زمانی تعمیرات اساسی ایفا کرده و موجبات کاهش سرعت بر عملیات‌های مختلف را فراهم کرده است.

برچسب ها: اقتصاد ، گوگرد ، پالایشگاه
نام:
ایمیل:
* نظر: