bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هواداران این تیم خواست به فراز کمالوند فرصت بدهند تا زردپوشان آبادانی شرایط بهتری پیدا کنند.
ابراهیم تهامی در مورد شکست 3 بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس و در پاسخ به این سؤال که آیا شکست با این نتیجه در آبادان سنگین نیست، گفت: شکست با سه گل در آبادان سنگین است، اما بچه‌های ما هم خوب بازی کردند. بازیکنان ما اگر یک مقدار رعایت می‌کردند و به این شکل حمله نمی‌کردند، شرایط بهتر بود.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادن افزود: البته پرسپولیس تیم قدرتمندی دارد و این را به خوبی نشان داده است. در سه سال اخیر این تیم جزو بهترین پرسپولیس‌های تاریخ بوده و قدرتمند است که شکست مقابل این تیم کمی طبیعی است.

وی درباره اینکه هواداران صنعت نفت از وضعیت این تیم ناراضی هستند، تصریح کرد: هواداران برای فصل آینده به آقای کمالوند فرصت بدهند تا تیم با شرایط بهتری در میدان حضور پیدا کند. ما اکنون 11 بازیکن خوب خود را نداریم و به نظرم باید به کمالوند فرصت بدهند تا فصل آینده با جذب بازیکن شرایط بهتری رقم بزند. صنعت نفت تیم شهرمان است که ما هم دوستش داریم و اگر فرصت داده شود، بهتر خواهیم شد.
برچسب ها: فوتبال ، آبادان ، پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر: