bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر از افتتاح سالن 400 متری با اعتبارات استانی جهت استفاده ورزش‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال و تنیس روی میز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر، عبدالرسول کازرونی روز گذشته در آیین بهره‌برداری از سالن ورزشی چند منظوره آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به اهمیت سلامت جسم و تاثیر آن در سلامتی روح و روان افراد، ورزش را پلی به سوی سلامتی و شادابی روح و جسم انسان عنوان کرد.

وی با بیان این‌که در دین مبین اسلام، بزرگان دین توصیه‌های زیادی به ورزش کرده‌اند تصریح کرد: لازم است که هر فردی برای به دست آوردن توانایی‌های فردی و اجتماعی خود به ورزش روی آورد.
مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ استان بوشهر در ادامه یادآور شد: با این حساب، می‌توان به این شعار همیشگی روی آورد که: «ورزش هدف نیست بلکه وسیله‌ای است برای رسیدن به هدف‌های عالی‌تر و کسب مهارت‌های جسمی، روحی و توانایی‌های فردی و اجتماعی».

کازرونی با اشاره به این‌که کارمندان ادارات بیش از سایر افراد مستعد دردها و بیماری‌های مرتبط با گردن، شانه و کمر هستند، لازم است تا با پرداختن به ورزش از بروز این مشکلات جلوگیری کنند، افزود: هر گاه جسم سالم و نیرومند باشد فکر هم خوب کار می‌کند و این مساله برای کارمندان که نیاز به تفکر و خلاقیت بیشتری در جهت نیل به اهداف بالای سازمانی دارند اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.
به گفته وی، این سالن با زیربنای 400 متر مربع با اعتبارات استانی جهت استفاده ورزش‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال و تنیس روی میز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

برچسب ها: جامعه ، آموزش ، سالن ورزشی
نام:
ایمیل:
* نظر: