bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
پیروزی امیدوارکننده شاهین در برابر قشقایی؛
از هفته بیست و یکم گروه الف لیگ دسته 2 کشور، تیم شاهین شهرداری به مصاف تیم قشقایی شیراز رفت و در نهایت شاهین توانست این تیم را با دو گل شکست دهد.
پاشازاده اولین 3 امتیاز خود را دشت کردبامداد جنوب- علی تنگستانی:
از هفته بیست و یکم گروه الف لیگ دسته 2 کشور، تیم شاهین شهرداری به مصاف تیم قشقایی شیراز رفت و در نهایت شاهین توانست این تیم را با دو گل شکست دهد. 
ابتدا تیم قشقایی شیراز در دقیقه 33 با گل جواد عباسی از میهمان خود پیش افتاد و نیمه نخست را با پیروزی پشت سر گذاشت. در نیمه دوم نیز تیم شاهین شهرداری بوشهر که نیاز زیادی به بُرد داشت بازی خوبی ارائه کرد و در دقایق 74 و 82 میلاد صارمی و محمد محبی دو بار دروازه میزبان را باز کردند و در نهایت با پیروزی جشن صعود گرفتند تا پاشازاده اولین برد خود را در این تیم جشن بگیرد. 

در همین رابطه به سراغ سرمربی تیم شاهین شهرداری رفتیم که ببنیم در اولین حضورش به‌عنوان مربی بروی نیمکت شاهین چقدر از عملکرد تیمش راضی بوده است.
 پاشازاده که معتقد بود زمان همه‌چیز را مشخص می‌کند، گفت: هنوز شناخت کاملی از تیم ندارم و در قبل از این بازی فقط یک جلسه کار تاکتیکی انجام دادیم و در ادامه تمرینات باید نقاط ضعف تیم را بر طرف کرده و همچنین تیم را از لحاظ بدنی آماده‌تر کنیم. با وجود این‌که بچه‌ها نتوانستند آنطور که انتظار داشتیم برنامه‌های ما را در زمین پیدا کنند و در کل بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. صاف بودن زمین باعث شد تا بازی خوبی ارائه دهیم در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های خوبی به‌دست آوردیم و علاوه بر دو گلی که به‌ثمر رساندیم یک گل سالم هم اسماعیل قروی زد که نمی‌دانم به‌علتی مردود اعلام شد. من امیدوارم در ادامه روز به روز بهتر شویم. البته در رقابت‌های دور دوم بازی‌های فشرده‌تری داریم و بیشتر تلاش و تمرین خواهیم کرد و در همین راستا اردویی یک هفته‌ای برای تیم در نظر گرفته‌ایم که احتمالا خارج از استان خواهد بود تا تیم را شبانه روز تحت نظر داشته و با تعداد جلسات تمرینی بیشتر، آماده رقابت‌های حساس دور دوم شویم.

پاشازاده هفته گذشته پیرامون عملکرد تیم شاهین گفته بود که این تیم با ایده‌های من خیلی متفاوت است و من از کادر قبلی به‌خاطر زحماتی که کشیده تشکر می‌کنم ولی هر مربی دیدگاه خاص خود را دارد. وی در پاسخ به این‌که چه برنامه‌هایی برای بهتر شدن شاهین دارد، تاکید کرد: به هر حال ما از ابتدای هفته کار خود را شروع کرده‌ایم ولی باید قبول کرد که بازیکنان تیم از نظر بدنی با مشکلاتی روبه‌رو هستند. در همین راستا یک اردوی یک هفته‌ای پیش‌بینی کرده‌ایم. هدف از این اردو این است که هم بازیکنان به هماهنگی کافی برسند و هم از نظر بدنی در وضعیت خوبی قرار بگیرند. البته در این راه باید در فصل نقل و انتقالات هم فعالیت خوبی داشته باشیم. ما در پست‌های مختلف به بازیکنان نیاز داریم ولی از آنجا که سهمیه‌ها پر شده است، فقط می‌توانیم بازیکن آزاد جذب کنیم. متاسفانه از این نظر دستمان کاملا بسته است و نمی‌توانیم کاری کنیم. 
پاشازاده را باید مرد لیگ 2 دانست، چراکه این مربی تا به حال با چهار تیم موفق به صعود از لیگ 2 به لیگ یک کشور شده است. سرمربی شاهین شهرداری در این مورد با بیان این‌که رمز موفقیت بنده کار کردن بوده است، یادآور شد: البته در تیم‌های حضور داشتم که خودم آن را بسته بودم ولی در شاهین اوضاع فرق می‌کند. تیم شاهین را کس دیگری با افکار کاملا متفاوت بسته است. از آنجا که هم نمی‌توانیم بازیکنی را جابه‌جا کنیم، باید گفت که چالش سختی را در پیش دارم. امیدوارم که بتوانم از این چالش سخت با موفقیت عبور کنیم. 

پاشازاده که سابقه فعالیت در استان بوشهر را در کارنامه دارد، توانسته بود که دو فصل پیش، پارس جنوبی را از لیگ 2 راهی لیگ یک کشور کند. وی در پاسخ به این‌که شرایط حال شاهین با پارس جنوبی آن زمان چه تفاوتی دارد، گفت: من کمتر از یک هفته است که به این تیم آمده‌ام و الان زمان مناسبی برای مقایسه این دو تیم نیست. باید ببینیم که شرایط به چه گونه‌ای رقم می‌خورد. امیدوارم که شرایط شاهین هم همانند پارس جنوبی از نظر مادی و مالی در وضعیت خوبی قرار داشته باشد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: