bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
در 5 ماه اخیر 147 هزار و 761 مترمربع از کوچه‌ها و معابر نقاط مختلف بندر گناوه با اعتبار 32 میلیارد و 770 میلیون ریال آسفالت شده است.
شهردار بندرگناوه یکشنبه شنبه شب در جشن انقلاب به مناسبت دهه فجر گفت: شهرداری در دهه مبارک فجر چندین طرح با اعتبار 12 میلیاردریال افتتاح و اجرایی کرده است. طرح‌های آسفالت و زیرسازی کوچه و معابر به پیمانکاران بومی واگذار شده است و شهروندان می توانند برای آسفالت کردن کوچه های خود یک نماینده به شهرداری معرفی کنند.

ماشاالله احمدی افزود: مردم نیاز به نشاط و شادابی و تفریح دارند و شهرداری در این ارتباط با رویکردی جدید به برنامه های فرهنگی و اجتماعی معطوف و در طول سال به مناسبت های مختلف اجرا می‌کند. موافقت نامه احداث پل ورودی شهر با اعتبار 42 میلیارد ریال انجام و در اسفند امسال مناقصه آن برگزار می‌شود و پل خورگردشگری نیز فعال شده است. قرارداد زیرسازی و آسفالت 2 کیلومتر خیابان حرم تا حرم با اعتبار 28 میلیارد ریال انجام شده است.

روح الله ملک زاده، رئیس شورای اسلامی شهر گناوه نیز گفت: شورای پنجم تاکنون با برگزاری 39 جلسه رسمی 200 مصوبه در زمینه عمرانی، رفاهی، فرهنگی و اجتماعی گذراند است. احداث پلاژ بانوان از مصوبه های شوراست که بجد دردست پیگیری و عملیاتی شدن آن است و نیاز به استعلام از دستگاه های نظارتی و اجرایی دارد. شورای پنجم آسفالت کوچه و معابر را بجد دنبال می کند و تاکنون مجوز 150 هزارمترمربع برای زیرسازی و کانیو و 130 هزارمترمربع آسفالت به شهرداری صادر کرده که آسفالت 13 هزارمترمربع از کوچه و معابر محله نوروز آباد با اعتبار 2 میلیارد و 680 میلیون ریال بخشی از آن است.


برچسب ها: طرح ، آسفالت ، معابر ، گناوه
نام:
ایمیل:
* نظر: