bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، جشنواره فیلم فجر را که به واسطه جایگاه ویژه خود در بین مردم تاثیرگذاری بسزایی دارد و باعث ایجاد فضای شور و نشاط خاصی در جامعه هنری دانست.
جشنواره فیلم فجر باعث شور و نشاط در جامعه هنری شدحمیده ماحوزی روز دوشنبه پس از اکران آخرین فیلم جشنواره فجر در بوشهر، گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان‌ها اتفاق خوبی است که مورد توجه افراد جامعه قرار گرفته است. با توجه به استقبال خوب شهروندان برای تماشای فیلم های جشنواره با هماهنگی دبیرخانه در سه روز پایانی از ساعت ١٦ سانس فوق العاده به اجراها افزوده شد.

حمیده ماحوزی افزود: استان بوشهر فیلم سازان مطرح و برجسته ای دارد که طی چند سال گذشته فیلم های خوبی را ارائه کردند و امیدوارم در آینده شاهد حضور آثار این هنرمندان در جشنواره بین المللی فیلم فجر باشیم. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همانند گذشته آمادگی کامل برای هر گونه حمایت از این بخش هنر را دارد و در این ارتباط از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند. دهه فجر مقطعی در تاریخ ایران زمین است که پیر و جوان، مرد و زن و همه افراد برای پیروزی انقلاب از جان خود گذشتند و ما وظیفه داریم از ارزش‌ها و آرمان های انقلاب حفاظت کنیم.

فیلم‌های بمب یک عاشقانه، چهار راه استانبول، ماهورا، به وقت شام، جاده قدیم، خجالت نکش، مغزهای کوچک زنگ‌زده، دارکوب، امیر و سوء تفاهم 10 فیلمی بودند که در دهه فجر در سالن سینما شهید آوینی بوشهر به اجرا درآمدند. فیلم به وقت شام به‌عنوان آخرین فیلم از 10 فیلم جشنواره فیلم فجر در بوشهر بود که یکشنبه شب در سالن سینما شهید آوینی به نمایش درآمد.
برچسب ها: فرهنگ ، جشنواره ، فیلم فجر
نام:
ایمیل:
* نظر: