bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
علیرضا اکبرپور معتقد، بازیکن سابق استقلال معتقد است این تیم در بازی بعدی لیگ قهرمانان آسیا کار دشوار مقابل الهلال در پیش دارد اما با عبور از این تیم می‌تواند به آنچه که دنبالش است، دست یابد.
استقلال می‌تواند الهلال را شکست بدهد؟
باید این کار را بکند. گرچه بازی خیلی سختی در مسقط در پیش دارد. عمان یکی از کشورهایی است که طرفداران فوتبالی تیم‌های عربستانی در آن زیاد هستند و از این رو استقلال در این بازی خانگی‌‌اش هم مهمان است. شکست الهلال غیرممکن نیست ولی بعید است به راحتی به دست بیاید.

 پیش‌بینی‌‌تان از دیدار هفته بعد استقلال چیست؟
اگر استقلال به این تیم نبازد و در چهار دیدار دیگر در گروه سه برد به دست بیاورد، می‌تواند راهی دور بعد شود. البته خیلی خوب است که الهلال را هم شکست بدهد اما این به راحتی به دست نمی‌آید.

چطور؟ استقلال که در لیگ و جام‌حذفی نتایج خوبی گرفته است؟
استقلال نتایج خوب گرفته ولی سپیدرود رشت را برده است. منکر بالا رفتن توان تاکتیکی تیم نیستم و قاطعانه می‌گویم استقلال نسبت به روزهای ابتدایی فصل خیلی بهتر بازی می‌کند ولی این برای لیگ قهرمانان آسیا کافی نیست. الهلال با مهره‌های چندین میلیون دلاری‌‌اش می‌‌آید و در دو دیدار رفت و برگشت از حمایت هوادارانش برخوردار است. قطعاً این تیم را نمی‌توان با ایرانجوان بوشهر مقایسه کرد و برد استقلال در آن بازی را به حساب توان بالای تیمی‌‌اش گذاشت. چه بسا دیده‌ایم این تیم در لیگ مقابل تیم‌های بالای جدولی یا مساوی می‌کند یا می‌بازد! ذوب‌آهن را به یاد دارید؟ تیمی که سایپا شکستش داد ولی استقلال به آن تیم باخت!

 استقلال چه‌کار کند تا الهلال را شکست بدهد؟
به اعتقادم استقلال باید از نقطه قوت خود بهترین استفاده را ببرد. تیمی که در لیگ برتر ایران دومین خط دفاع (پس از پرسپولیس) را در اختیار دارد، باید ابتدا روی گل نخوردن برنامه‌ریزی کند و بعد به فکر فاز هجومی و گلزنی باشد. ضد‌حمله بهترین راهکار برای استقلال خواهد بود تا الهلال را غافلگیر کرده و شکستش بدهد.

 یعنی استقلال باید دنبال نباختن باشد؟
 نه! قطعاً می‌توان با تکیه بر تاکتیک صحیح و ضدحمله‌های ناگهانی به گل رسید و برنده شد. حتماً شفر تیمی خوب را برای آسیا جمع و جور کرده ولی استقلال برای این لیگ کار زیادی دارد و فقط امیدوارم در بازی با الهلال دچار سردرگمی تاکتیکی نشود.

 استقلال می‌تواند از گروهش صعود کند؟
بعد از دو بازی اول می‌توان نظر بهتری داد. هنوز برای این قبیل صحبت‌ها زود است. 
نام:
ایمیل:
* نظر: