bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران اعلام کرد که با توجه به افزایش تولید 10 درصدی ماهی نسبت به مدت مشابه سال قبل کمبودی در توزیع این محصول وجود ندارد.
 نوروز سال 97 با سرعت زیادی در حال نزدیک شدن است و دولت برای تامین مواد غذایی کشور در ایام عید، از چند ماه پیش دست به کار شده است. در همین زمینه، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران اعلام کرد که با توجه به افزایش تولید 10 درصدی ماهی نسبت به مدت مشابه سال قبل کمبودی در توزیع این محصول وجود ندارد.
به گزارش روابط عمومی سازمان شیلات ایران‌، حسن صالحی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، با تاکید بر این‌که کمبودی در توزیع ماهی و میگوی شب عید وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به افزایش تولید 10 درصدی ماهی نسبت به مدت مشابه سال قبل کمبودی در توزیع این محصول وجود ندارد.

به‌گفته وی، سازمان شیلات برای عرضه محصول در ایام پایانی سال، برنامه‌هایی نظیر برپایی نمایشگاه عرضه محصولات شیلات و جشنواره غذاهای دریایی در استان‌ها و توزیع محصولات بسته‌بندی با ارائه تخفیف 20 درصد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اسفند‌ماه در نظر گرفته است.
صالحی در توصیه‌ای به مردم برای خرید ماهی در روزهای پایانی سال، گفت: از مردم تقاضا داریم که از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه ‌و تره‌بار و نمایشگاه عرضه محصولات میگو و ماهی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند. 

رئیس سازمان شیلات کشور با اشاره به این‌که عرضه محصولات شیلاتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار از واسطه‌های غیر ضرور در بازار جلوگیری می‌کند، خاطرنشان کرد: محدودیتی در توزیع محصولات شیلاتی وجود ندارد. با توجه به آن‌که بخش عمده صید ماهیان استخوانی در شمال کشور در اسفند‌ماه آغاز می‌شود، بنابراین در صورت شرایط مساعد آب و هوایی عمده نیاز استان‌های شمالی، غربی، شرقی و تهران با قیمت مناسب پوشش داده خواهد شد.
این مقام مسوول در پایان تاکید کرد که همواره سازمان شیلات و تولیدکنندگان درصدد عرضه محصول با قیمت مناسب به بازار هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: