bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
آویگدور لیبرمن مدعی شد رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از تثبیت حضور ایران در سوریه هر اقدامی را که لازم باشد، انجام خواهد داد.
به گزارش پایگاه صهیونیستی جروزالم پست، روز چهارشنبه، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل، مدعی شد رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از تثبیت حضور ایران در سوریه هر اقدامی را که  لازم باشد، انجام خواهد داد.

لیبرمن در یک سخنرانی گفت: ایران مدت‌ها پیش علیه ما اعلام جنگ کرده است. مقامات بلندپایه ایران می‌خواهند صهیونیسم را از جهان حذف کنند. آن‌ها تمایل خود را برای پاک کردن اسرائیل از نقشه جهان پنهان نمی‌کنند. ایران از طریق حزب‌الله، جهاد اسلامی و اکنون حماس و سوریه، در حال جنگ نیابتی با ماست. به این ترتیب، این جنگ روزمره نه تنها جنبه نظامی، بلکه جنبه تروریستی نیز به خود می‌گیرد و ما برای حصول اطمینان از امنیت اسرائیل، هرچه لازم باشد انجام می‌دهیم.

ادعاهای وی در حالی مطرح شده است که روز شنبه، یک جنگنده رژیم صهیونیستی که وارد حریم هوایی سوریه شده بود، به وسیله سامانه دفاع موشکی دمشق منهدم شد.

لیبرمن مدعی شد اسرائیل نه تنها قصد دارد از حضور ایران در سوریه جلوگیری کند، بلکه در حال انجام اقداماتی است تا از تلاش ایران مبنی بر ایجاد کارخانه‌های اسلحه‌سازی در لبنان برای حزب‌الله (!) نیز جلوگیری شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: