bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در مجلس حاضر شده بود، نسبت به برخی اعتراضات درباره نحوه تخصیص اعتبارات استانی واکنش نشان داد.
حمید پورمحمد معاون اقتصادی رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه علنی امروز پارلمان، در واکنش به اظهارات نماینده بوشهر در مجلس که گفته بود اعتبارات استانی با عدالت اختصاص نمی‌یابد، گفت: نگرانم نمایندگانی که به دولت اعتماد کردند، گمان کنند که منابع به شکل دل خواهی توزیع می‌شود. همکاران من در سازمان برنامه و بودجه از من درخواست کردند که از شأن کارشناسی آنان دفاع کنم.

پورمحمدی درباره اختصاص اعتبارات به استان‌های گیلان و بوشهر که موضوع بحث عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر بود، گفت: میزان کل اختصاص اعتبارات استان گیلان در سال 95 ، 112 میلیارد تومان و برای بوشهر 285 میلیارد تومان بوده است که بنا بر اطلاعات ما  برای استان گیلان 52 درصد و استان بوشهر 80 درصد اعتباراتشان اختصاص یافته است.

وی یادآور شد:  آمار ذکر شده در بالا در شش ماه سال جاری 323 میلیارد تومان برای استان گیلان و 444 میلیارد تومان برای استان بوشهر بوده که میزان تخصیص برای استان گیلان 40 درصد و بوشهر 41 بوده است.

خدری نماینده مردم بوشهر در واکنش به اظهارات معاون نوبخت چندین بار از عبارت "دروغ است" استفاده کرد./تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: