bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
از صعود زودهنگام تا اخراج سرمربی؛
مرحله اول مسابقات لیگ دسته دو کشور هفته گذشته به پایان رسید و شاهین شهرداری بوشهر که تنها نماینده استان در این مسابقات بود، توانست جواز حضور در مرحله دوم مسابقات را کسب کند.
شاهین، چگونه به مرحله دوم لیگ دو رسید؟بامداد جنوب- علی تنگستانی:
مرحله اول مسابقات لیگ دسته دو کشور هفته گذشته به پایان رسید و شاهین شهرداری بوشهر که تنها نماینده استان در این مسابقات بود، توانست جواز حضور در مرحله دوم مسابقات را کسب کند. آنها سال گذشته هم توانستند این کار را انجام دهند ولی با بدشانسی در مسابقه پلی‌آف، از صعود به لیگ دسته یک کشور جا ماندند اما مسوولان این تیم همانند سال گذشته در هفته‌های پایانی مرحله اول، کادر فنی خود را تغییر دادند تا شاید این‌گونه بتوانند در مرحله دوم بهتر نتیجه بگیرند. امروز در این گزارش به عملکرد شاهین شهرداری در مرحله اول مسابقات می‌پردازیم تا ببینیم تیمی که حمید کللی‌فر ساخته و حالا پاشازاده سکاندار آن است، می‌تواند این‌بار به لیگ یک صعود کند یا نه.

شاهین شهرداری با قدرت بازی‌ها را آغاز کرد و در همان ابتدا ثابت کرد جزء مدعیان اصلی صعود به مرحله دوم مسابقات است. آنها در 3 بازی ابتدایی فصل توانستند 7 امتیاز کسب کنند که آمار امیدوار‌کننده‌ای به حساب می‌آمد. البته هفته به هفته که جلو می‌رفتیم شاهین بازی زیباتری را به نمایش می‌گذاشت و هواداران این تیم بیشتر از گذشته به ورزشگاه می‌آمدند تا از تیم محبوب خود حمایت کنند، اما در هفته ششم، هفتم و هشتم، شاهین به‌طور پیاپی مقابل حریفان خود به تساوی رسید. البته شانس با آنها یار بود چراکه تیم صدرنشین هم در این هفته‌ها نتوانسته بود نتایج خوبی بگیرد. البته یکی دیگر از مسائلی که شاهینی‌ها را زمین‌گیر کرده بود، مصدومیت پی‌‌در‌پی بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود که حتی صدای سرمربی تیم را هم درآورده بود. کللی‌‌فر معتقد بود که مصدومیت‌های فراوان بازیکنانش، باعث شده که شاهین نتواند مانند هفته‌های ابتدایی فصل، بازی زیبایی را به نمایش بگذارد ولی با این وجود تمام سعی‌اش را می‌کند تا تیم نتیجه لازم را بگیرد. 

آنها بالاخره در هفته نهم بار دیگر به صدر جدول رسیدند ولی شکست غیر منتظره در هفته‌های دهم و یازدهم در مقابل تیم‌های بالای جدول شاهین را به رده چهارم رساند و اختلافات در این تیم هم از همینجا شروع شد. با وجود این‌که حمید کللی‌فر و یارانش توانستند در دو بازی بعدی چهار امتیاز کسب کنند و تیم را به رده دوم جدول برسانند ولی مثل این‌که اختلافات رو به جدی شدن پیش می‌رفتند. شاهین در چهاردهمین بازی فصل خود توانست یک 3 امتیاز دیگر هم کسب کند تا در آستانه صعود به مرحله دوم مسابقات قرار گیرد. کللی‌فر که تیمش را دوباره توانسته بود به بردن عادت دهد در پانزدهمین بازی فصل هم توانست 3 امتیاز بازی را کسب کند تا به نوعی جواب منتقدانش را بدهد. با این حال، شکست در مقابل نیروی زمینی تهران باز هم تیم را وارد حاشیه کرد که اتفاق عجیبی هم نبود. فشارها و انتقادات بعد از این شکست تا آنجا ادامه داشت که در نهایت منجر به کناره‌گیری حمید ‌کللی‌فر از تیم شاهین شهرداری بوشهر شد. 

اتفاقی که در سال‌های گذشته هم شاهد آن بودیم ولی وضعیت تیم امسال با سال‌های گذشته تفاوت زیادی داشت. حمید کللی‌فر در حالی از این تیم رفت که توانسته بود شاهین را راهی مرحله دوم مسابقات کند. اما آنطور که ما باخیر شدیم، یک هفته قبل از این‌که کللی‌فر از شاهین برود، مسوولان باشگاه سرمربی جدید را انتخاب کرده بودند و آن هم کسی نبود جز مهدی پاشازاده. 
کسی که توانسته بود چهار تیم را از لیگ دو به لیگ یک بیاورد و به‌نوعی باید لقب آقای لیگ دو را به او بدهیم. همان‌طور که هفته‌های گذشته در همین صفحه خواندید، پاشازاده از همان ابتدا کارهای حمید کللی‌فر را در این تیم به‌نوعی زیر سوال برد و معتقد بود که برای رفتن به لیگ یک باید کارهای دیگری را انجام داد. البته پاشازاده بازی اول خود را در قسمت ویژه ورزشگاه مشاهده کرد چراکه کارت او هنوز صادر نشده بود. شاهین در ادامه ناکامی‌های خود در هفدهمین بازی خود مقابل مس نوین کرمان به تساوی بدون گل رسید تا به رده چهارم جدول مسابقات سقوط کند. ولی در بازی بعد که اولین تجربه سرمربیگری پاشازاده در شاهین به حساب می‌آمد، این تیم موفق شد از سد تیم قشقایی عبور کند. در نهایت بوشهری‌ها در آخرین بازی خود مرحله اول رقابت‌ها، به تساوی بدون گل رسیدند ولی با این وجود توانست به مرحله بعد مسابقات لیگ دو کشور صعود کند.

اما چالش اصلی شاهین و پاشازاده از الان شروع می‌شود. پاشازاده معتقد بود که تیمش از نظر بدنی شرایط مطلوبی قرار ندارد. همانطور که روزهای گذشته هم خواندید محمد میهن دوست مربی بدنساز باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از سمت خود کناره گیری کرد و به نظر می‌رسد که پاشازاده خواستار کار با مربی بدنساز دیگری است. البته چالش بعدی که پاشازاده باید با آن دسته و پنجه نرم کند، مساله نقل و انتقالات است. از آنجا که لیست تیم شاهین شهرداری پر است آنها فقط می‌توانند بازیکن آزاد خریداری کنند که این یک خبر بد برای پاشازاده است. 
مرحله دوم مسابقات لیگ دو کشور هنوز قرعه‌کشی نشده است ولی به‌نظر می‌رسد که شاهین روزهای دشواری را باید سپری کند، ولی به‌نظر می‌رسد که تجربه مهدی پاشازاده می‌تواند کمک بسیار بزرگی برای او و تیمش باشد. باید ببینم که تغییر سرمربی در شاهین که به امری عادی تبدیل شده است، می‌تواند این‌بار جوابگو باشد یا خیر!

نام:
ایمیل:
* نظر: