bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
تذکر بودجه‌ای و کنایه عبدالحمید خدری در صحن علنی؛
مساله بودجه و میزان تخصیص آن محور اعتراض نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بود. تذکری که در آن نماینده بوشهری نسبت به تعبیض نوبخت با گیلان ابراز نارضایتی کرد و البته در این میان با حمایت نمایندگان مجلس هم روبه‌رو شد.
بامداد جنوب: چه گناهی کرده‌ایم که وزیری در دولت نداریم
مساله بودجه و میزان تخصیص آن محور اعتراض نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بود. تذکری که در آن نماینده بوشهری نسبت به تعبیض نوبخت با گیلان ابراز نارضایتی کرد و البته در این میان با حمایت نمایندگان مجلس هم روبه‌رو شد. عبدالحمید خدری روز گذشته در نشست علنی مجلس در تذکر ماده 79 آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی خطاب به دولت و نمایندگان گفت: مگر آقای لاهوتی عضو هیات رئیسه مجلس است که درباره سایر نمایندگان صحبت می‌کند مگر مجلس چند هیات رئیسه دارد ظاهرا هیات رئیسه حاضر نیست واقعیت را بشنود.

خدری با انتقاد از نحوه تخصیص اعتبارات عمرانی افزود: چرا تخصیص استان گیلان باید 100 درصد باشد اما تخصیص استان بوشهر 35 درصد باشد این موضوع درد تمام نمایندگان است و رئیس سازمان برنامه و بودجه باید توضیح دهد که چرا راه آهن گیلان به بهره‌برداری برسد اما راه آهن بوشهر حتی در دستورکار قرار نگیرد. درآمد سازمان برنامه و بودجه در کشور از استان بوشهر و خوزستان است اما تخصیص و هزینه‌های آن مربوط به شمال کشور است، ما دیگر تحمل این تبعیض و بی‌عدالتی را نداریم. خدری در ادامه یادآور شد: ما باید چه اقدامی انجام دهیم که در دولت وزیر و یا رئیس سازمان برنامه و بودجه نداریم لذا از هیات رئیسه مجلس تقاضا می‌شود نسبت به این موضوع نظارت کنند.
البته این اعتراض با حرف‌های تند دلخوش نماینده گیلان مواجه شد که به گفته برخی شاهدان نزدیک بود میان طرفین درگیری فیزیکی هم روی دهد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: