bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۸ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
برای تسریع در عملیاتی شدن اجرای فرودگاه جدید بوشهر باید مشکلات پیش‌‌روی تملک و صدور زمین اجرای این پروژه برطرف شود.
مشکلات اجرای فرودگاه جدید بوشهر برطرف شوداستاندار بوشهر در نشست بررسی اجرای فرودگاه جدید بوشهر با بیان اینکه اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در استان پرشتاب شده است، گفت: استان بوشهر با داشتن ظرفیت‌ها و استعدادهای مهم اقتصادی، صنعتی و تولیدی، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل هوایی، دریایی، جاده‌ای و ریلی در اولویت قرار گرفته است.

عبدالکریم گراوند با بیان اینکه ساخت فرودگاه جدید در برنامه‌های مهم استان بوشهر قرار دارد تاکید کرد: برای این مهم زمین مورد نظر از اراضی ملی در نظر گرفته شده است که لازم است نسبت به مستند سازی زمین اقدام شود. با توجه به روند رو به توسعه استان بوشهر در بخش‌های مختلف ساخت فرودگاه جدید بوشهر امری مهم و ضروری است که در این زمینه طراحی‌های لازم صورت گرفته است.

گراوند با بیان اینکه فرودگاه ظرفیت جدیدی برای توسعه استان فراهم می‌کند تصریح کرد:برای تسریع در عملیاتی شدن اجرای فرودگاه جدید بوشهر باید مشکلات پیش‌‌روی تملک و صدور زمین اجرای این پروژه برطرف شود. اجرای فرودگاه جدید با ابعاد گسترده‌تر امری مهم و ضروری است که در این راستا مشارکت بیشتر شرکت فرودگاه‌های کشور برای حل مشکلات مورد تاکید است.
نام:
ایمیل:
* نظر: