bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
چندی پیش بود که یکی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد بود که اصلاح‌طلبان از دیدارهای پیوسته آقای جهانگیری به‌عنوان یک چهره شاخص اصلاح‌طلب با رهبری استقبال می‌کنند. اما اینگونه نبوده است که جایی تصمیم‌گیری شود که آقای جهانگیری نقش این رابط را ایفا بکند یا نکند.

حالا اما یک فعال اصلاح‌طلب دیگر می‌گوید که انتخاب محمد صدر و موسوی خوئینی‌ها برای دیدار با رهبری نه در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح شده است و نه در شورای سیاست‌گذاری. حجت‌الاسلام محسن رهامی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: این موضوع باید در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان یا شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح شود که تاکنون چنین پیشنهاداتی آنجا مطرح نشده است.

به گفته وی، معرفی این دو نفر نظر شخصی عبدالله ناصری بوده است و شاید در محفلی مطرح شده باشد. به نظر من مهم‌تر از انتخاب افراد از سوی اصلاح‌طلبان، این است که آیا مقام معظم رهبری حاضر هستند با این افراد دیدار کنند یا خیر. اواخر اردیبهشت هم که من و منتجب‌نیا به دیدار ایشان رفتیم، نماینده اصلاح‌طلبان نبودیم بلکه به‌عنوان بخشی از اصلاح‌طلبان به دیدار ایشان رفتیم. این در حالی است که محمود میرلوحی دیگر چهره اصلاح‌طلب می‌گوید که واقعیت امر این است که طی یک دهه اخیر با توجه به مسائلی که در کشور پیش آمد در حق جریان اصلاحات کم لطفی شد. یک جریان افراطی خود را مقرب به اسلام، نظام، رهبری و ولایت فقیه نشان داد و اصلاحات که یک جریان اصیل و گسترده بود محروم ماند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: