bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
حمید کللی‌فر، سرمربی سابق شاهین شهرداری بوشهر در واکنش به مصاحبه رادیویی مهدی پاشازاده سرمربی جدید شاهینی‌ها با ارسال پیامی در مورد برخی اتفاقات اخیر توضیحات خود را ارائه کرد.
به گزارش فوتبال بوشهر، کللی‌فر در این‌باره نوشت: انتظارم از آقای پاشازاده به‌عنوان یک بازیکن سابق تیم ملی این است که افکار عمومی را گمراه نکند، شما با شناخت کافی و آگاهی شاهین شهرداری را تحویل گرفته‌اید. توپ را در زمین دیگران انداختن جالب نیست! شما آمده‌اید که تیم صعود کند، من هم به‌عنوان یک بوشهری از صعود تیم با تمام وجود خوشحال می‌شوم، چراکه فوتبال برای مردمان دیار من مانند نان شب است.

زمین و زمان در اختیار شماست تا تیم شاهین شهرداری صعود کند، به گفته دوستان شما بعد از بازی دوستانه مقابل پیکان در تهران این تیم فراتر از لیگ است پس خواهش من و همه هواداران این است تمرکزتان را روی هدفتان که صعود است بگذارید و از هر فرصتی که می‌توانید برای صعود شاهین شهرداری استفاده کنید تا دل این مردم شاد شود. لطفا به‌دنبال حاشیه‌سازی نباشید فعلا صعود شاهین و شادی یک استان از همه‌چیز مهم‌تر است.
سرمربی سابق شاهین شهرداری در خاتمه تنها به ذکر این جملات بسنده کرد و گفت: خیلی حرف دارم اما الان صعود شاهین شهرداری برای من از هر چیزی مهم‌تر است. بعد از جدایی سکوت کردم تا ان‌شاءلله به وقتش حرف‌هایم را خواهم زد، الان شاهین و شادی هواداران بوشهری از هر اتفاقی واجب‌تر است!

نام:
ایمیل:
* نظر: