bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۶ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
تمام واحدهاي شيرين‌سازي شركت پالایش فجر جم به‌خوبي در مدار توليد قرار داشته و آماده دريافت و فراورش حداكثري گاز هستند.
 تمام واحدهاي شيرين‌سازي شركت پالایش فجر جم به‌خوبي در مدار توليد قرار داشته و آماده دريافت و فراورش حداكثري گاز هستند. رئيس منابع انساني شركت پالايش گاز فجر جم با بیان این مطلب تاکید کرد: روزانه بيش از 80  ميليون متر مكعب گاز در شركت پالايش گاز فجر جم توليد مي‌شود كه در حال حاضر از اين ميزان 20  ميليون به‌صورت مستمر از منابع گازي پارس جنوبي دريافت مي‌شود.

به‌گفته احمد رحيمي حياتي، فصل زمستان به‌خوبي و بدون هرگونه وقفه توليد در پالايشگاه رو پايان است و انتظار مي‌رود در سال آينده برنامه تعميرات اساسي شركت متفاوت‌تر از سال‌هاي گذشته، منظم و با رعايت دقيق زمانبندي‌هاي تعريف شده اجرا شود.

این مقام مسوول ضمن تشريح برنامه‌هاي نوروزي كاركنان، گفت: تلاش شده است برنامه‌ريزي بهتري نسبت به سال‌هاي گذشته در بخش‌هاي مختلف هنري و ورزشي براي كاركنان داشته باشيم. درخواست بازنشستگي زودتر از موعد همكاران را به‌صورت جدي دنبال مي‌كنيم و هم زمان پيگير فرايند انجام اين كار در سطح شركت ملي گاز هستيم. رئيس منابع انساني شركت پالايش گاز فجر جم در پایان با بیان این‌که تمام تلاش ما رضايتمندي همكاران است و در اين زمينه نيز از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد، افزود: طبق نشست‌ها و مكاتباتي كه با ستاد شركت ملي گاز داشته‌ايم ان‌شاءلله تا پايان سال جاري درخواست‌هاي دريافت شده همكاران تعيين تكليف مي‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: