bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
شورای اسلامی شهر بوشهر به اتفاق آراء اسماعیل تبادار و لیلا رجبی را گزینه‌های نهایی خود برای چهره ماندگار و شهروند افتخاری استان بوشهر در سال 1396 اعلام کرد.
رئیس کمیسیون شورای شهر بوشهر در این باره گفت: شورای اسلامی شهر بوشهر به اتفاق آراء اسماعیل تبادار و لیلا رجبی را گزینه‌های نهایی خود برای چهره ماندگار و شهروند افتخاری استان بوشهر در سال 1396 اعلام کرد.شورای اسلامی شهر بوشهر به اتفاق آراء گزینه‌های نهایی خود برای چهره ماندگار و شهروند افتخاری استان بوشهر را اعلام کرد. در نشست غیرعلنی امروز شورای اسلامی شهر بوشهر، اعضا موافقت کردند که اسماعیل تبادار استاندار سابق بوشهر و کنونی استان فارس را به عنوان چهره ماندگار امسال و لیلا رجبی را به عنوان شهروند افتخاری انتخاب کنند.

رئیس کمیسیون شورای شهر بوشهر تصریح کرد: اسماعیل تبادار در طی سال‌های 81 الی 84 استاندار بوشهر بوده که خدمات وی برای توسعه و پیشرفت استان بوشهر قابل اغماض نبوده و به همین دلیل به عنوان چهره ماندگار انتخاب شد. تاتسیانا ایلیوشچانکا ورزشکار پرتاب وزنهٔ بلاروسی‌الاصل با تابعیت ایران است که هنگامی که پیمان رجبی از دوندگان نام‌آشنای بوشهری تیم ملی دو و میدانی ایران در بلاروس در اردو بود با وی آشنا و در سال 1386 پس از تشرف به دین اسلام و اخذ تابعیت ایرانی ازدواج کرد و با زندگی در بوشهر، نام لیلا رجبی را برای خود برگزید. این شهروند بوشهری دارای نشان برنز مسابقات قهرمانی دو و میدانی آسیا ۲۰۰۹ گوانگ‌ژو و بازی‌های آسیایی داخل سالن ۲۰۰۹ هانوی و دارنده نشان طلای قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا ۲۰۱۰ تهران و نماینده جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های المپیک 2012 لندن در رشتهٔ پرتاب وزنه است.
نام:
ایمیل:
* نظر: