bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
گل‌گهر هم در بوشهر پیروز شد؛
دیدار تیم‌های ایرانجوان بوشهر و گل‌گهر سیرجان با یک گل به سود شاگردان وینگو بگویچ به پایان رسید و حسین خطیبی در اولین گام سرمربیگری‌اش روی نیمکت ایرانجوان بوشهر طعم شکست را چشید.
بامداد جنوب- علی تنگستانی:
دیدار تیم‌های ایرانجوان بوشهر و گل‌گهر سیرجان با یک گل به سود شاگردان وینگو بگویچ به پایان رسید و حسین خطیبی در اولین گام سرمربیگری‌اش روی نیمکت ایرانجوان بوشهر طعم شکست را چشید. 

بازی با حملات ایرانجوان شروع شد و بازیکنان این تیم در همان دقایق ابتدایی بازی سعی کردند با پرسینگ بالا و توپ‌ربایی سریع، حملات خود را روی دروازه گل‌گهر افزایش دهند اما مدافعان این تیم به خوبی از حملات ایرانجوان جلوگیری کردند. بازی در نیمه اول به همین روال پیش رفت ولی در دقیقه 32، در حالی که ایرانجوان تیم برتر میدان بود، شوت بی‌هدف بازیکن گل‌گهر سیرجان در موقعیت مشکوک به آفساید نصیب آوخ شد و او هم با یک پاس زیبا ضغیری را در موقعیت گلزنی قرار داد تا برخلاف روند بازی این گل‌گهر باشد که به گل اول دست یابد. پس از این گل‌گهر نبض بازی در دست گرفت و در حالی که می‌توانست دو دقیقه پس از گل اول خود، اختلاف به دو برساند، شوت بازیکن این تیم از بالای دروازه ایرانجوان با اختلاف کم به بیرون رفت. در نهایت نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم گل‌گهر سیرجان به پایان رسید.

نیمه دوم مطابق نیمه اول با حملات ایرانجوان شروع شد. در دقیقه 56 حسیب بازیاری روی اشتباه دروازه‌بان گل‌گهر، صاحب یک موقعیت عالی شد ولی ضربه بی‌دقت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه‌ به بیرون رفت تا آه از نهاد هواداران بلند شود. در ادامه این نیمه ایرانجوان صاحب موقعیت‌های زیادی شد ولی بازیکنان این تیم با دقتی این موقعیت‌های را از دست می‌دادند اما دروازه‌بان گل‌گهر که روز پر اشتباهی را پشت سر می‌گذاشت به‌خاطر اعتراض به داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد. با وجود این‌که یکی از بازیکنان گل‌گهر به‌عنوان دروازه‌بان درون دروازه این تیم قرار گرفت ولی ایرانجوانی‌ها نتوانستند از این موقعیت عالی استفاده کنند تا در نهایت باز هم در بوشهر متحمل شکست شوند. 

از حاشیه‌های مهم این دیدار اخراج بشاگردی دروازه‌بان گل‌گهر در دقیقه 90 بود که اعتراض شدید وینگو و کادر فنی را در پی داشت. بشاگردی روی یک توپ ارسالی با خروج از دروازه توپ را در آغوش کشید که در برخورد با مهاجم ایرانجوان سرنگون شد. وقتی این دروازه دید داور خطایی اعلام نکرده شروع به اعتراض کرد که در نهایت با کارت قرمز جریمه شد. گل‌گهر که هر سه تعویض خود را انجام داده بود، مجبور شد یکی از بازیکنان خود را درون دروازه جای دهد.
هفته آینده شاگردان وینگو میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود و ایرانجوان بوشهر در انزلی به مصاف ملوان خواهد رفت.

سرمربی ایرانجوان پس از شکست روز گذشته در مقابل گل‌گهر، گفت: در 20 دقیقه ابتدایی، ما سوار بر بازی بودیم و به تیم حریف اجازه ندادیم که برنامه‌های خود را در زمین مسابقه اجرا کند ولی خودتان دیدید که تیم گل‌گهر روی یک موقعیت ساده به گل رسید آن در هر حالی که به هیچ عنوان فکر نمی‌کرد که آن توپ وارد دروازه شود. ما بر خلاف جریان بازی گل را دریافت کردیم و باید از همین الان برای این مساله فکری کنیم. به هر حال هشت هفته تا پایان مسابقات مانده است و با توجه به نتایج حریفان، ما نباید امتیازی در بازی‌های آینده از دست بدهیم. بازی با تیم شهرداری تبریز خیلی می‌تواند در کار ما تاثیرگذار باشد، چراکه آنها هم از در منطقه سقوط حضور دارند. البته از 24 امتیاز ممکن، ما باید حداقل 16 امتیاز را به‌دست آوریم تا مطمئن شویم که به لیگ‌ پایین‌تر سقوط نمی‌کنیم. شرایط ایرانجوان از سخت هم گذشته است و حالا بحرانی شده است. آقای خطیبی هم امروز به جمع ما اضافه شده و به همین دلیل شناخت کافی از تیم ایرانجوان ندارد. امیدواریم که با تدابیر این سرمربی با دانش فوتبال ایران، به جایی برسیم که باخت‌های پی در پی ایرنجوان قطع شود. 
چاهی‌بخش در ادامه گفت‌وگو در مورد بازی دشوار ایرانجوان در مقابل تیم ملوان انزلی تصریح کرد: بازی بسیاری سختی در مقابل ملوان داریم، چراکه آنها در زمین خود نتایج خوبی می‌گیرند ولی ما در این بازی محکوم به پیروزی هستیم و دیگر نتیجه مساوی هم نمی‌تواند کمکی به ایرانجوان کند. البته برای این بازی 3  بازیکنمان را در اختیار نداریم که همین مساله می‌تواند مشکلات را افزایش دهد.

وی در پایان گفت‌وگو در مورد جریمه بازیکنان ایرانجوان خاظرنشان کرد: این تصمیم را باشگاه گرفته است و ما هیچ دخالتی در این تصمیم نداشته‌ایم. بعضی از بازیکنان پول گرفته‌اند بعضی هم هنوز پولی نگرفته‌اند ولی به هر حال همانطور که گفتم باشگاه تصمیم‌ نهایی را در این مورد می‌گیرد. باید ببینیم که این تصمیم نتیجه مثبت دارد یا خیر. البته به نظرم مشکلی مالی خیلی روی بچه‌های ما تاثیر نگذاشته است بلکه روح و روان بچه‌هاست که روی بازی آنها تاثیر منفی گذاشته است. این‌که بعضی‌ها بگویند که بچه‌های ما به‌خاطر مشکلات مالی در بازی‌ها بد ظاهر می‌شود یک حرف بیهوده است، چراکه من به خوبی آنها می‌شناسیم و می‌دانم که آنها اهل این کارها نیستند. به هر حال ما صد درصد سعی می‌کنیم که با پیش بردن برنامه‌های آقای خطیبی، تیم را در لیگ یک نگه داریم، چراکه استان بوشهر به چنین سهمیه‌ای نیاز دارد. اگر شهرستان بوشهر این تیم را هم در لیگ دسته یک از دست دهد، ضربه بزرگی می‌خورد. مطمئن باشید که در بازی‌های آینده با نهایت تلاشمان وارد بازی می‌شویم برای این‌که نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر: