bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۹ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
رئیس پلیس ‌بوشهر از افزایش کشفیات ۱۵۱ درصدی مواد مخدر در استان خبرداد و اعلام کرد، در ۱۱ ماه امسال ۱۰.۳ تن مواد مخدر در استان ‌کشف شده که نسبت به سال قبل ۱۵۱ درصد افزایش دارد.
سردار خلیل واعظی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با تاکید بر استمرار مبارزه با مواد مخدر گفت: با فعالیت و رصد شبانه‌روزی پلیس استان بوشهر و با مشارکت همه جانبه مردم، فعالیت سوداگران مرگ مسدود شده است.در این مدت 9 تن و740 کیلوگرم تریاک، 580 کیلوگرم حشیش، 13 کیلوگرم هروئین، و سایر مواد افیونی صنعتی و شیشه 28 کیلوگرم با تلاش نیروی انتظامی کشف شده است.

وی در ادامه بیان کرد: سال گذشته در این مدت 4.1 تن مواد مخدر کشف شده بود که  امسال نسبت به سال قبل 151 درصد افزایش دارد که نشان از تلاش شبانه روزی نیروی پلیس با سوداگران مرگ است.

رئیس پلیس ‌بوشهر، با تاکید بر توجه به پیشگیری از اعتیاد، افزایش آگاهی و طرح‌های این عرصه افزود: آموزش همگانی برای پیشگیری از اعتیاد در مناطق مختلف استان در مساجد، بسیج، مدارس و دانشگاه‌ها محیط‌های کارگری، بازاریان،  ادارات، آموزشگاه‌ها  و دیگر نقاط با همکاری پلیس انجام می‌شود که 55 هزار نفر تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.
برچسب ها: جامعه ، مواد مخدر ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: