bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۵ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندر بوشهر اعلام کرد، همزمان با هفته نکوداشت روز بوشهر پنج پارک و 2 خیابان شهر بوشهر به اینترنت رایگان متصل شد.
موسی قلی پور در این باره گفت: پارک های شغاب، مروارید، دانشجو، سیادت، قوام(حدفاصل پارک قوام تا ساحل) و خیابان های لیان و انقلاب مراکز متصل شده به اینترنت رایگان هستند. شهروندان برای استفاده از اینترنت رایگان می توانند در هر کدام از پارک های یاد شده که قرار گرفتند نام آن را دریافت و از طریق ثبت نام اینترنتی در محدوده پارک از خدمات اینترنت رایگان برخوردار شوند.
قلی پور یادآور شد: بزودی کمپ های مسافران نوروزی شهر بوشهر نیز از خدمات اینترنت رایگان بهره می شوند.
وی در ادامه افزود: شهرداری بوشهر بتازگی به مقوله استفاده از اینترنت اشیا نیز ورود کرده که این امر پس از بررسی ظرفیت های موجود در شهر بوشهر صورت گرفته است. در اجرای پایلوت طرح شهرداری مرکزی بوشهر مدنظر است و در قالب آن در حوزه فضای سبز، پمپ های آبیاری درختان، روشنایی معابر با راه اندازی یک نرم افزار بصورت اینترنتی صورت می‌گیرد.
18 اسفند سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت به عنوان روز بوشهر معرفی شده و هر ساله در هفته منتهی به این روز ( 12تا 18 اسفند) ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و پژوهشی در سطح شهر بوشهر برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: