bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۶ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
به مناسبت هفته نکوداشت بوشهر ۴۰ طرح‌ فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و هنری از جمله جشنواره غذاهای محلی با حضور آشپزان در کنار ساحل خلیج فارس برگزار شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در آئین برگزاری جشنواره غذاهای محلی در هفته نکوداشت بوشهر با اشاره به اینکه این هفته تا 18 اسفند ادامه دارد، گفت: در هفته بوشهر بیش از 40 برنامه تدوین و اجرایی و این در حالی است که ده‌ها برنامه محلی برگزار شده است.

فاطمه صفری‌زاده حمل و نقل رایگان با اتوبوسرانی شهرداری، دیدار با خانواده شهید عاشوری و شهیده رقیه حیاتی، تجلیل از پیشکسوتان در عرصه‌های مختلف و اجرای طرح‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و هنری را  از برنامه‌های مهم هفته نکوداشت بوشهر دانست.

وی از برگزاری جشنواره غداهای محلی در هفته نکوداشت بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جشنواره که با حضور آشپزان در کنار ساحل خلیج فارس برگزار شد شرکت کنندگان  توانایی خود را در طبخ غذا به نمایش گذاشتند. در این جشنواره 19 نفر با پخت انواغ غداها و شیرینی‌های محلی  توانمندی خود را در پخت انواع غذاهای بومی و محلی  به نمایش گذاشتند. این جشنواره به منظور حفظ و ترویج سنت و فرهنگ  غذاهای محلی و شیوه‌های پخت آن در قالب بخش رقابتی میان شرکت کنندگان برگزار شد.

در جشنواره غداهای محلی در هفته نکوداشت بوشهر با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری بندر بوشهر  ضمن اهدا لوح تقدیر به تمامی شرکت کنندگان از نفرات برگزیده تقدیر به عمل آمد.
برچسب ها: فرهنگی ، هنری ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: