bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
مناطق آزاد، این روزها به یک موضوع مهم و جدی در کشور تبدیل شده‌اند و این موضوع، مسوولیت آنان را سنگین‌تر می‌کند.
دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان این‌که در صورت تصویب مجلس، تعداد مناطق آزاد به 15 منطقه خواهد رسید، افزود: چنانچه بتوانیم برداشت هماهنگ از مناطق آزاد میان مردم و مسوولان ایجاد کنیم، به موفقیت مطلوبی رسیده‌ایم. انتظارات از مناطق آزاد کشور بالا رفته است. برای پاسخگویی به انتظارات و توقعات از مناطق آزاد، باید با برنامه و طرح‌های همگرا وارد عمل شویم.

مرتضی بانک با اشاره به این‌که امروزه فعالیت استارت‌آپ‌ها و اقتصاد متکی به آن در دنیا مورد توجه قرار گرفته است، افزود: استارت‌آپ‌هایی موفق هستند که بتوانند با برقراری ارتباط با مخاطب، خدمات خود را به آنان معرفی کنند.
مشاور رئیس‌جمهور، روابط عمومی‌ها را مهم‌ترین نقطه ارتباطی سازمان منطقه آزاد و مخاطبان دانست و افزود: اولین گام موفقیت روابط عمومی‌ها ارتباط با مخاطب و شناخت نیازهای آنان است تا پی ببرند که مخاطبان مناطق آزاد از سازمان‌های مناطق چه می‌خواهند.

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ادامه سخنان خود سرمایه‌گذاران را مهم‌ترین سرمایه بیرونی مناطق آزاد خواند و افزود: متاسفانه مناطق آزاد با هجمه‌های بسیاری مواجه است که با اجرای طرح‌های هماهنگ می‌توان با مخاطبان مناطق، مسائل و مشکلات را برطرف کرد. وی، دستیابی به راهکارهای جذب سرمایه‌گذاران در سازمان‌های مناطق آزاد را اصلی‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها دانست و افزود: مخاطب امروز مناطق آزاد؛ امنیت، ارتباط سریع، تسهیلات، پنجره واحد خدماتی و پیوند ارتباطی قوی می‌خواهد که باید به این نیازها رسیدگی شود.

مرتضی بانک همچنین شناخت همه‌جانبه ظرفیت‌ها و معرفی آن به مخاطبان در مناطق آزاد را از اولویت اصلی روابط عمومی سازمان‌های مناطق آزاد عنوان کرد و افزود: سازمان‌های مناطق آزاد باید در مسیری حرکت کنند که بتوانند اعتماد دولتمردان، نمایندگان مجلس و مسوولان عالی‌رتبه کشور را جلب کنند. مناطق آزاد کشور از دوره تامین و تکمیل زیرساخت‌ها در حال عبور هستند و باید مشارکت همه مخاطبان مستقیم و غیرمستقیم را برای رسیدن به توسعه جلب کنند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: