bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری دلوار از برپایی بیش از ۵ ایستگاه نوروزی در شهر دلوار خبر داد.
مهدی عالیپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری دلوار، با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری در شهر تاریخی دلوار به عنوان دیار شهید رئیعسلی دلواری گفت: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های نوروزی بخش دلوار بیش از 5 ایستگاه اطلاع رسانی گردشگری نوروزی در سطح منطقه راه اندازی خواهد شد که طبق برنامه همه ساله  با استقبال خوب شهروندان و مسافران قرار می‌گیرد. هدف از این برنامه ها، معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی سرزمین ضد استعماری دلوار به مسافرین و تسهیل در امر گردشگری ،بیش از 5 ایستگاه اطلاع رسانی و اسکان موقت نوروزی دربخش ساحلی برپا می‌شود.

وی بیان اینکه همچنین در ساحل بکر و زیبای خلیج فارس دلوار یک کمپ اسکان برای اقامت مسافران نوروزی در ضلع جنوب شرقی برپا می شود گفت: جهت میزبانی بهتر از مسافران و مهمانانی نوروزی که قصد استفاده از خدمات اقامتی این دیار دارند بتوانند از این امکانات کمال استفاده ببرند. این ایستگاه ها در خیابان اصلی فکله شهید رئیسعلی دلواری، خیابان شهید نامور،خیابان موزه سردار جنوب، خیابان ساحلی، مرکز شهر ، و خروجی دلوار واقع شده است و آماده ارائه اطلاعات و خدمات گردشگری به مراجعه کنندگان می‌باشد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری دلوار افزود: مدرسه شهید بهشتی  نیز بعنوان ایستگاه اسکان موقت مسافران نوروزی با فضاسازی مناسب، تامین امکانات مورد نیاز و هماهنگی های لازم با دستگاه های همکار، پذیرای مسافران نوروزی است. شهرداری دلوار در محوطه میدان  ساحلی جشنواره ویژه نوروزی اقوام ایرانی را با حضور غرفه های متعدد اقوام مختلف ایرانی برپا خواهد کرد و پذیرای مهمانان و گردشگران نوروزی در دلوار است.

این مسئول یادآور شد: خوشبختانه  این شهرداری در سالهای متوالی توانسته است با توجه به در نظر گرفتن ابعاد گوناگون گردشگری، جاذبه های این دیار را به خوبی معرفی کرده و برای بهره مندی مسافران نوروزی تسهیلات مناسبی را فراهم کند. ستاد  گردشگری در نظر دارد  با برنامه ریزی های انجام شده ، از چهره های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی  دعوت کند  تا با  حضور در ستاد ، از برنامه های  این منطقه بازدید کنند و مشکلات به وجود آمده را برطرف نمایند.
برچسب ها: نوروز ، دلوار ، گردشگری
نام:
ایمیل:
* نظر: