bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در نشست امروز کابینه این رژیم اعلام کرد که در سفر اخیر خود به امریکا بر مواضع تکراری‌اش درباره برجام و ایران تمرکز داشته است.
به گزارش رسانه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل، بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در جلسه کابینه این رژیم به تشریح سفر اخیر خود به آمریکا و دیدارهایش با مقامات این کشور درخصوص ایران پرداخت.

نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در این باره مدعی شد: پیش رویمان شاهد انحراف آشکار از خطوط قرمزی هستیم که قدرت های بزرگ آن را تعیین کرده اند؛ ایران حقوق بشر را نقض کرده، تروریسم را اشاعه می دهد و زیرساخت های عظیم نظامی احداث می کند؛ بازهم و علیرغم اینگونه گزارش ها مذاکره با ایران همانند روال معمول ادامه دارد.

بنیامین نتانیاهو ادامه داد: در سفری که اخیراً به آمریکا داشتم، بر موضوع ایران تمرکز داشته و اعلام کردم که توافق هسته ای با این کشور می تواند خاورمیانه را اتمی کند؛ چرا که بسیاری از کشورها در این منطقه گفته اند که اگر به ایران اجازه غنی سازی اورانیوم داده شده، آنها هم این چنین درخواستی را دارند.

وی بدون اشاره به اینکه این رژیم تنها دارنده زرادخانه هسته ای در خاورمیانه است، ادعا کرد: لذا برای ممانعت از اتمی شدن خاورمیانه و مخاطرات آن توافق هسه ای یا کاملاً اصلاح شود و یا اینکه لغو گردد!
نام:
ایمیل:
* نظر: