bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
پارس جنوبی با هدایت مهدی تارتار در تعطیلات لیگ برتر قصد دارد با تمرینات پرفشار و بازی‌های تدارکاتی جدی سطح آمادگی‌اش را برای ادامه مسابقات بالاتر ببرد.
پارس جنوبی در نیم فصل دوم برخلاف نیم فصل اول پیروزی‌های زیادی به دست نیاورد اما نتایج کلی این تیم به‌گونه‌ای بوده که در پایان 25 هفته از مسابقات این تیم با 39 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی درباره شرایط تیمش در این روزها، گفت: تمریناتمان را جدی و مستمر انجام می‌دهیم و قرار است دو بازی تدارکاتی خوب و سنگین داشته باشیم. ما روز دوشنبه یک بازی با سپاهان داریم و جا دارد از این باشگاه بزرگ که از ما درخواست برای بازی تدارکاتی کرد تشکر کنم. آنها پیشنهاد دادند و ما هم استقبال کردیم چراکه بازی با این تیم یک بازی تدارکاتی فوق‌العاده برای ما حساب می‌شود. همچنین ما 28 اسفند هم یک بازی تدارکاتی با تیم خوب پیکان برگزار خواهیم کرد.

او در این رابطه که در تعطیلات آیا به دنبال ایجاد تغییراتی در تاکتیک و برنامه‌های فنی تیمش هست یا نه گفت: خیلی نمی‌توانیم در این زمان تغییرات ایجاد کنیم. بچه‌ها با تفکرات فنی آشنا هستند و به آن خو گرفته‌اند و شاید تا آخر فرصتی برای تغییرات فنی نداشته باشیم. شرایط تیم در حال حاضر خیلی خوب است. بچه ها انگیزه بالایی دارند. در تیم ما هرکسی باانگیزه تر باشد بازی می کند و بچه ها به خوبی این را می‌دانند.

تارتار که تیمش هنوز یکی از شانس‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد به حساب می‌آید در رابطه با سطح این بازی‌ها و این‌که آیا پارس در صورت حضور در آسیا می‌تواند با رقبای جدی این قاره رقابت کند، گفت: من برای بازیکنان تیم پارس، بازی با ذوب آهن را مثال زدم. ذوب آهن الان یکی از بهترین‌های لیگ قهرمانان است و از سه بازی دو برد به دست آورده و شش امتیازی است اما ما مقابل همین ذوب آهن آسیایی بازی خیلی خوبی انجام دادیم و به‌خصوص در نیمه اول کاملا بر بازی مسلط بودیم. به نظر من بچه‌های ما پتانسیل این را دارند درصورتی که به این موفقیت رسیده و سهمیه بگیرند بتوانند در آسیا هم نمایش خوبی داشته باشند. 
ما مقابل ذوب آهن آسیایی به‌خوبی این موضوع را نشان دادیم. من واقعیت را بگویم که در این دو سال که برای پارس کار کردم واقعا افتخار کردم برای این‌که مردم اینجا بسیار خونگرم و با فرهنگ هستند اما آنچه مشخص است اینکه برای تصمیم‌گیری باید تا پایان فصل صبر کرد. بله این درست است که وقتی تیم قهرمان لیگ یک شده، سپس امسال برای سهمیه تلاش می‌کند سال بعد بتواند سهمیه را حتما بگیرد، من هم دوست دارم به این مردم خدمت کنم و از مدیریت باشگاه هم راضی هستم اما همه‌چیز به پایان فصل بستگی دارد. شاید هم باشگاه ما را نخواهد. متاسفانه این باشگاه یک مشکل بزرگ دارد و آن همان قانونی است که مجلس تصویب کرده و ما هیچ پولی نمی‌توانیم از وزارت نفت بگیریم. با وجود این من معتقدم این تیم اگر مشکل مالی نداشته باشد از همه نظر پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: