bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
از فوتبال ساحلی تا فوتبال؛
تیم‌های شاهین شهرداری و دریانوردان که روزهای خوبی را در فوتبال و فوتبال ساحلی پشت سر می‌گذارند، در این هفته هم توانستند با غلبه بر رقیبان خود، خود را یک گام دیگر به رقابت‌های لیگ دسته یک رشته‌های خود نزدیک‌تر کنند. اتفاقی که می‌تواند نوید روزهای خوبی برای استان بوشهر باشد.
درخشش دریانوردان و شاهین ادامه داردبامداد جنوب- علی تنگستانی:
تیم‌های شاهین شهرداری و دریانوردان که روزهای خوبی را در فوتبال و فوتبال ساحلی پشت سر می‌گذارند، در این هفته هم توانستند با غلبه بر رقیبان خود، خود را یک گام دیگر به رقابت‌های لیگ دسته یک رشته‌های خود نزدیک‌تر کنند. اتفاقی که می‌تواند نوید روزهای خوبی برای استان بوشهر باشد.

ابتدا از تیم دریانوردان بوشهر شروع می‌کنیم که با سرمربیگری عباس طبیب‌نژاد این روزها نتایج درخشانی گرفته است. دریانوردان بوشهر که عزم جدی برای صعود به مرحله بعد داشت در اولین بازی مقابل شهدای بابلسر با نتیجه ۶ بر ۲ پیروز شد و گام اول را محکم برداشت. آنها در دو بازی بعد خود هم با ارائه یک بازی زیبا و با برنامه رقیبان خود را پشت سر گذاشتند. 

دریانوردان در آخرین بازی که تشریفاتی هم برگزار شد مقابل ماهان اصفهان ۳ بر یک پیروز شد تا با اقتدار راهی مرحله نیمه نهایی یا همان چهار تیم برتر رقابت‌ها شوند. شاگردان طبیب‌نژاد باید در این مرحله میان دو تیم اول قرار بگیرند تا فصل بعد به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی ایران صعود کنند. پیش از این که با سرمربی این تیم گفت‌وگو کردیم، از مشکلاتی که در آینده این تیم نوپا را تهدید می‌کند، خبر داد. مشکلاتی که همین الان هم گریبانگیر این تیم شده است. امیدواریم که مسوولان استان به فکر این تیم‌ها در سطح استان باشند، چراکه آنها آینده فوتبال ساحلی استان بوشهر را می‌سازند. 
اما یکی از نکاتی که برادران طبیب‌نژاد روی آن به‌طور ویژه برنامه‌ریزی کرده‌اند، جوانگرایی و استفاده از بازیکنان با استعداد است. مساله‌ای که به‌خوبی در این تیم تاثیرگذار بوده است. در این تیم که بازیکنان جوان خوبی در حال رشد و پرورش هستند یک دروازه‌بان نام آشنا برای اهالی فوتبال عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. محمد بحرینی از خانواده کاملا گلر پرور بحرینی‌ها که بعد از محمود و علی حالا او هم در فوتبال ساحلی رونمایی شده تا خیال برادران طبیب‌نژاد از درون دروازه راحت شود.

فیزیک عالی و روحیه بالا از جمله نکات بارز این دروازه‌بان است که می‌تواند نوید ظهور یک پدیده جدید درون دروازه تیم‌های بوشهر را بدهد. محمد بحرینی که حالا گلر شماره یک دریانوردان بوشهر محسوب می‌شود، انگیزه‌های متفاوتی برای صعود تیمش به لیگ یک در سر دارد!
به گزارش فوتبال بوشهر، در حاشیه بازی‌های زیرگروه فوتبال ساحلی بازیکن جوانی به چشم آمد که می‌تواند آینده فوتبال ساحلی ایران شود. رضا ندومی با شماره ۲۷ و با دست آسیب‌دیده برای پا برهنه‌های ساحلی بازی می‌کرد‌، گل‌های زیبا و البته زیادی در سه بازی اخیر به‌ثمر رسانده و یکی از بهترین‌های تیمش است. ندومی با قد و قامت خوب‌، شیوه لیفت کردن در فوتبال ساحلی را به‌خوبی آموخته و نشان داد می‌تواند یکی از بهترین‌های این رشته باشد. فوتبال ساحلی در بوشهر از اهمیت زیادی میان جوانان برخوردار شده و در طول یک دهه گذشته بازیکنان بزرگ زیادی از جمله مسلم مسیگر، مصطفی کیانی، حمید میهندوست، آرش کرمی، محمد معصومی‌زاده و علی میرشکاری را به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تحویل داده است.

در ادامه گزارش به سراغ تیم شاهین شهرداری بوشهر می‌رویم که این روزها با سرمربیگری مهدی پاشازاده در لیگ دسته2 کشور آقایی می‌کنند. پاشازاده‌ای که بار دیگری نشان داد چرا او را آقای لیگ دسته2 کشور می‌نامند. شاهین شهرداری بوشهری روز گذشته در سومین بازی خود در ورزشگاه شهید مهدوی به مصاف پالایش نفت آبادان رفت. شاهین در این بازی مطابق بازی‌های گذشته، یک بازی هجومی به نمایش گذاشت و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف به وجود آورد تا در نهایت علی‌محمد چراغی بازیکن این تیم، در دقیقه 78 گل پیروز‌بخش شاهین را وارد دروازه حریف آبادانی کند. شاهین شهرداری بوشهر با 9 امتیازی که از سه بازی این مرحله به دست آورده، اکنون بالاتر از پنج تیم دیگر در صدر جدول گروه ب این رقابت‌ها قرار دارد.

مهدی پاشازاده پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پالایش نفت آبادان در جمع خبرنگاران، گفت: سایر بازیکنان تیم در غیاب برخی از بازیکنان در نقش‌هایی که به آنها محول شده بود به‌خوبی ظاهر شدند که این روند منجر به کسب سه امتیاز حساس این بازی شد. با این حال با برگشتن بازیکنان باکیفیت مصدوم شده تیم، کادر تیمی شاهین تقویت شده و می‌تواند در برابر حریفان خود عملکرد بهتری داشته باشد. با وجود کسب سومین برد تیم شاهین تاکنون هیچ اتفاقی رخ نداده و تا امشب می‌توانیم در شادی برد بازی روز گذشته باشیم و از فردا باید خود را مهیای بازی با نفت و گاز گچساران کنیم. سعی داریم با یک بازی منطقی مقابل در برابر نفت و گاز گچساران نیز امتیاز لازم را کسب کنیم.

پاشازاده در ارتباط با آینده مربیگری خود در فصل آینده نیز تاکید کرد: در مربیگری دنبال کار هستم و هر جا که امکانات و ظرفیت خوبی داشتهباشد، قدردانم باشم با جان و دل کار خواهم کرد. شاهین با این برد 9 امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد و تیم پالایش نفت آبادان نیز با این شکست همچنان بدون امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند.
به هر حال چیزی که مشخص است، شاهین شهرداری با استفاده تجربه بالای مهدی پاشازاده و تکمیل کار اصلی خود در حال صعود به لیگ دسته یک کشور است. باید ببینیم در ادامه چه در انتظار شاهین شهرداری است. 

نام:
ایمیل:
* نظر: