bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
عضو کمیسیون عمران مجلس ادغام وزارتخانه‌ها را عامل بروز بحران‌ها خواند و اعلام کرد، هیچ ابر وزیری نمی‌تواند این همه مشکلات را حل کند.
در جلسه نوبت عصر روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی احسن علوی نماینده مردم سنندج در مخالفت با استیضاح آخوندی گفت: باید از خودمان سوال کنیم که این همه مشکلات آیا ناشی از عملکرد این وزیر است؟

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سه وزارتخانه را در یک وزارتخانه ادغام کرده ایم. این خطای استراتژیک را چه کسی انجام داد، مجلس شورای اسلامی هیچ وزیری نمی تواند این همه مشکلات را حل کند.

عضو کمیسیون شرکت کشتیرانی را به وزارت صنعت، معدن و تجارت دادیم، هواپیمایی را به وزارت رفاه دادیم چه کسی در قبال این حوادث مسئول است؟ وزارت راه و شهرسازی ۱۶۵ هزار میلیارد تومان کسری هزینه دارد. در کشورهای توسعه یافته ۶ درصد بودجه راه سازی هزینه تعمیر و نگهداری می شود. در ایران نیم درصد بودجه راه سازی هزینه تعمیر و نگهداری می شود.

وی با اشاره به سقوط هواپیمای تهران-یاسوج گفت: با بررسی جعبه سیاه هواپیمای تهران-یاسوج مشخص شد که کمک خلبان به خلبان اخطار داده که ما باید به دلیل شرایط نامساعد جوی برگردیم ولی خلبان به مسیر خود ادامه می دهد.

نماینده مردم سنندج افزود: خلبان اتوپایلوت را روی ۱۵ هزار پا قرار می دهد، در شرایط فرود قرار گیرد. به خاطر مه گرفتگی، دید درستی وجود نداشته، سیستم آلارم می دهد که هواپیما نزدیک مانع است اما خلبان توجهی نمی کند و برخورد رخ می دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر: