bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
رئیس پلیس شهرستان دشتی با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاق کالا از توقیف ‌هزار خودروی شوتی حامل کالای قاچاق در محورهای دشتی خبر داد.
سرهنگ جهانبخش صیادی با تاکید بر برخورد قاطع با بر هم‌زنندگان آرامش و آسایش مردم در مراسم آخرین چهارشنبه سال گفت: مزاحمت برای شهروندان، تحت‌الشعاع قرار گرفتن آرامش و آسایش و امنیت جامعه و مردم از جمله خط قرمزهای پلیس است که با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع می‌شود.

وی با تاکید بر تعامل هدفمند پلیس با رسانه برای ارتقای سطح امنیت اجتماعی افزود: ضمن قدردانی از همکاری اصحاب رسانه شهرستان دشتی برای انعکاس خدمات پلیس و بیان نقطه نظرات و مشکلات مردم، افزایش آگاهی مردم برای پیشگیری از جرائم یکی از رسالت‌های خبرنگاران است.
رئیس پلیس شهرستان دشتی از کاهش تصافات منجر به فوت در محورهای این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تصادف‌های فوتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شامل درون‌شهری 67 درصد و برون‌شهری 13 درصد در این شهرستان کاهش یافته است.
سرهنگ صیادی در ادامه کاهش سرقت‌های مسلحانه در دشتی را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: سرقت‌های مسلحانه در دشتی در 11 ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 50 درصد کاهش یافته است و این امر بیانگر تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای پلیس است. 

برچسب ها: جامعه ، خودرو ، تصادف ، دشتی
نام:
ایمیل:
* نظر: