bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهرگفت: توسعه شهری با نگاه سیاسی، حزبی و گروهی انجام نمی‌شود.
ابوذر دهدار درجمع خبرنگاران افزود: احزاب سیاسی گروه بندی های سیاسی و جناحی را کنار بگذارید و به صورت فراجناحی برای توسعه شهری گام بردارند. فرد منتخب شورای شهر برای تصدی مسئولیت شهرداری بوشهر درحوزه عمران و فرهنگ توانمند است و برای بهبود وضعیت شهری همه باید وی را پشتیبانی کنیم. این شورا تاکنون 69 جلسه و 110 مصوبه داشته و عملکرد مثبتی از خود نشان داده است.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در شهر بوشهر تصریح کرد: طرح تفصیلی تنگک‌ها تصویب شده و با اجرای آن این منطقه توسعه می یابد. هویت مردم بوشهردر بافت قدیم این شهر شکل گرفته و تلاش می شود با اختصاص اعتبار مناسب توسعه و اصلاح بافت در نظر گرفته شود. 

وی در پایان ادامه داد: درآستانه عید نوروز با جانمایی مناسب سفره های ماهی گلی در مناطق مختلف شهر برپاه شده و همچنین نقاشی جدول ها، نظافت مناطق مختلف شهر و آماده سازی پارکینگ ها از جمله کارهای انجام شده است. همچنین امسال 300 غرفه عرضه محصولات صنایع دستی نیز در مناطق مختلف شهربرپا می شود. در زمان حاضر 2 کمپ بزرگ نوروزی در شهر بوشهر پیش بینی شده و افزون براین در زمان نیاز نیز امکان استفاده از سالن های ورزشی وجود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: