bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۹ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
در حالی که تنش کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس با قطر ادامه دارد، ارتش این کشور اعلام کرد، یکی از بهترین سامانه‌های دفاع هوایی جهان را در اختیار دارد.
به گزارش الجزیره، سرلشکر حمد مبارک الدوای، فرمانده نیروهای دفاع هوایی ارتش قطر در اظهاراتی مطبوعاتی در حاشیه ششمین کنفرانس دفاع دریایی دوحه، گفت: قطر یکی از بهترین سامانه‌های دفاع هوایی جهان را در اختیار دارد. الدوای افزود: تجهیزات جدید نیروهای دفاع هوایی موجب شده آخرین فناوری‌ها جهانی را به‌کار بگیریم و یکی از بهترین سامانه‌های دفاع هوایی جهان را در اختیار داشته باشیم. وی گفت: ‌اقدامات برای اجرای طرح‌های آتی در چارچوب به روزرسانی و ایجاد تحول در تجهیز، آموزش و بالابردن پتانسیل دفاعی نیروهای دفاع هوایی در حال انجام است. 

فرمانده نیروهای دفاع هوایی قطر گفت: دوره کنونی یکی از بزرگ‌ترین نشست‌ها از زمان تشکیل آن در سال ۲۰۰۸ است. برگزاری این کنفرانس در شرایط کنونی محاصره ظالمانه قطر، نشانگر میزان مسوولیت‌پذیری کشور در قبال این اتفاق است. عربستان، امارات، بحرین و مصر در پنجم ژوئن ۲۰۱۷ روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کرده و مرزهای دریایی، زمینی و هوایی خود را با این کشور بستند.

برچسب ها: سیاسی ، قطر ، خلیج فارس ، دفاع
نام:
ایمیل:
* نظر: