bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
بی‌تدبیری مسوولان بوشهری و دور شدن مسوولان از نظام؛
قرار بود در گزارشی به مساله انتخاب شهردار عسلویه بپردازم و مسائل، ناگفته‌ها و پشت پرده بازی‌های صورت گرفته توسط چند نفری که از رو شدن اسناد تخلفات‌شان واهمه دارند را به‌صورت علنی بگویم، نهایتش آن بود که می‌خواستند دوباره شکایت به دادگاه ببرند و من هم بروم و برگردم و محکومیتی صادر شود.
عسلویه شش ماه است شهردار نداردکریم جعفری:
قرار بود در گزارشی به مساله انتخاب شهردار عسلویه بپردازم و مسائل، ناگفته‌ها و پشت پرده بازی‌های صورت گرفته توسط چند نفری که از رو شدن اسناد تخلفات‌شان واهمه دارند را به‌صورت علنی بگویم، نهایتش آن بود که می‌خواستند دوباره شکایت به دادگاه ببرند و من هم بروم و برگردم و محکومیتی صادر شود. البته اگر روزنامه‌نگار از طرف دزدها، متغلب‌ها و اهل نفاق شکایت شود و محکوم شود، باعث افتخارش خواهد بود و من تاکنون افتخار این را داشته‌ام تا در این مورد حکمی علیه‌ام صادر شود که جزئیات و داستان آن را روزی برای مردم شریف استان بوشهر خواهم گفت که اوضاع از چه قرار بوده و ما با چه وروجک‌های تازه سر از تخم‌درآورده‌ای مواجه بوده‌ایم که از پرستیژ و شخصیت فقط شکمی بزرگ کرده‌اند. 

در مورد شهرداری عسلویه روز گذشته خبری مبنی بر استعفای سرپرست شهرداری این شهر خواندم، در تماسی که با چند تن از دوستان قدیمی در این شهر داشتم، همگی نسبت به اینکه نماینده دولت در استان که مدعی است سالیان طولانی فرماندار بوده، کار امنیتی و سیاسی کرده و سره را از ناسره تشخیص می‌دهد، گلایه داشتند. در این مورد هر چند نگارنده کم‌کاری را متوجه عبدالکریم گراوند می‌بینم، اما او روز گذشته در نشست خبری که برگزار کرد، گفته بود که اگر استعلام شهردار معرفی شده بیاید، حکمش را می‌زنیم. ما هم استعلام گرفتیم که چهارشنبه گذشته استعلام فرد معرفی شده به دست مسوول حراست استانداری رسیده است، حالا چرا وی این استعلام را پنهان کرده و به رئیسش دروغ می‌گوید که هنوز اداره اطلاعات به ما نگفته، دیگر بر گردن نماینده دولت است که خود دست به کار شود و از اداره اطلاعات استان صحت و سقم امر را بپرسد که اگر صحت داشت باید گوش مسوول حراستش را بپیچد که چرا مردم یک شهر، آبروی!! استانداری و استان را زیر سوال برده و استعلام را مخفی کرده و به‌دروغ می‌گوید که هنوز به ما اعلام نشده است. مگر مدیرکل حراست استانداری در چه جایگاهی است که باید در همه مسائل دخالت کند؟ وظیفه او گرفتن استعلام است و اگر هم حرف ما خلاف است، می‌توانیم برایش ثابت کنیم که هفته گذشته مقامات مسوول اداره اطلاعات تاییدیه شهردار منتخب عسلویه را فرستاده‌اند. یا شاید هم او خود منافعی دارد که آن را در خطر می‌بیند. ما بر آن نبوده و نیستیم که باز هم حرف‌های رد و بدل شده پشت پرده را علنی مطرح کنیم، اما چگونه است که آقایان دوستان خود را بدون استعلام شهردار می‌کنند و حکم‌شان را می‌گیرند، اما وقتی کسی در مرام‌شان نیست و نمی‌تواند منافع‌شان را تامین کند، باید مردم زجرش را بکشند؟

آقای گراوند هم که بحمدالله مدعی قانون‌مداری است اما با توجه به همه شواهد، زیر دستانش استاد قانون‌گریزی هستند. از یک‌سو افراد متخلف را به‌عنوان شهردار انتخاب می‌کنند و از سوی دیگر، کسانی را که نمی‌خواهند سر می‌دوانند و شوراها را به خاک سیاه می‌نشانند. مردم عسلویه چه گناهی کرده‌اند که شش ماه است شهردار ندارند؟ باید منافع چه افرادی تامین شود تا شما راضی به امضای احکام شوید؟ آیا حتما باید نارضایتی به‌شکلی شود که فرداروز کسی را یارای جمع کردن آن نباشد؟

در تعجبیم از اینکه شما می‌گوئید از بخشداری به استانداری رسیده‌اید و زیر دستان خود را نمی‌شناسید. این مسائل را وقتی مردم می‌بینند نه تنها دل‌شان از نظام می‌گیرد، بلکه از نظام دورتر و دورتر می‌شوند، چه کسی مسوول این به‌هم ریختگی‌های اجتماعی است؟ ما که در نشست خبری‌تان نبودیم تا خیلی از سوالات را بپرسیم، اما زمان پاسخ بسیاری از سوالات ما را خودش خواهد داد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: