bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در آستانه سفرهای نوروزی از اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی از 25 اسفند تا 16 فروردین در استان بوشهر خبر داد.
طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر استان آغاز شدحسین درویشی ظهر امروز در آیین آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروز در استان بوشهر با بیان اینکه 25 پایگاه امداد و نجات در ایام تعطیلات نوروزی در استان بوشهر شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند اظهار داشت: در این ایام نیروهای امداد و نجات هلال احمر در پایگاه‌های امداد جاده‌ای،دریایی، پایگاه کوهستان به سانحه دیدگان خدمات رسانی می‌کنند.

وی، از اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی در استان خبرداد و بیان کرد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان بوشهر از 25 اسفند تا 17 فروردین در طرح نوروزی در جاده، کوهستان و دریا مستقر هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر، هدف از اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی را  امداد رسانی  به مردم  دانست و گفت:دراجرای طرح امداد و نجات نوروزی در استان بوشهر عوامل امدادی و نجات‌گر داوطلب که آموزش‌های تخصصی امداد و نجات را فرا گرفته‌اند، شرکت دارند.

درویشی با بیان اینکه 25 پایگاه هلال احمر استان به مسافران در ورودی شهرها خدمات رسانی می‌کنند تصریح کرد: 400 داوطلب و نجات‌گر و 200 نفر از اعضا سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در 25 پایگاه در ورودی شهرهای استان بوشهر به گردشگران خدمات رسانی می‌کنند.

وی، از افزایش پایگاه امداد و نجات هلال احمر استان خبرداد و افزود:با پایگاه‌های امداد هوایی و تیم واکنش سریع تعداد پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر استان بوشهر  به 31 پایگاه در طرح  نوروزی افزایش یافته است.

درویشی با اشاره به استقرار نجات‌گران کوهستان در نقاط مختلف استان افزود: طی اعلام به مرکز فوریت های 112 جمعیت هلال احمر مبنی به وقوع حادثه در ارتفاعات کوه روستا پلنگی شهرستان جم ، تیم امداد و نجات این جمعیت به همراه عوامل اورژانس و آتشنشانی به محل حادثه اعزام شدند. با توجه به شدت آسیب دیدگی این کوهنوردان و نیاز به انتقال به مرکز درمانی پس از معاینات پزشکی و اقدامات اولیه به پایین منتقل و به عوامل اورژانس تحویل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر، از استقرار بالگرد امدادی هلال احمر برای خدمات رسانی در استان بوشهر خبرداد و گفت:در طرح نوروزی از 25 اسفند تا 3 فروردین، یک فروند بالگرد  برای خدمت رسانی در استان بوشهر استقرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: