bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۹ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
امام جمعه عسلویه بر لزوم تلاش مسوولان در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد.
حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با بیان این‌که جمعه پایانی سال ۹۶ است، گفت: در شعار سال، دولت و مجلس کارنامه خوبی ندارند. در تولید و اشتغال چه کار کردند؟ آمار دادن و سخنرانی کردن و پیچاندن فایده‌ای ندارد.
به گفته وی، مسوولان ضعیف عمل کردند و قشر ضعیف و متوسط جامعه سختی می‌کشند. کسانی که می‌توانند در این مقوله کار کنند وظیفه‌شان سنگین است و باید برای رفع مشکل معیشتی مردم قدمی بردارند و تلاش مضاعف کنند.

هاشمی‌نژاد به فرارسیدن سال جدید اشاره کرد و گفت: روز اول عید سالروز شهادت امام هادی (ع) است تسلیت عرض می‌کنم. اگر سفره عیدی پهن می‌کنیم سفره عید ما سفره امام هادی (ع) باشد.
وی با بیان این‌ که زندگی همه ما به اهل‌بیت گره خورده و برکات زندگی ما به اهل بیت است، افزود: ما با شادی و نشاط مردم مخالف نیستیم و باید شادی باشد، جشن باشد اما مواظب باشیم شان و عظمت امام هادی حفظ شود.
امام جمعه عسلویه در ادامه یادآور شد: درآخر سال مردم خانه تکانی می‌کنند، دلها را هم خانه تکانی کنند، زنگار گناه را با آب توبه و اشک ندامت پاک کنیم. کدورت و ناراحتی که نسبت به کسی داریم بیرون بریزیم و محبت و رافت در جریان زندگی به کار گیریم.

برچسب ها: جامعه ، عسلویه
نام:
ایمیل:
* نظر: