bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۹ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر اعلام کرد که با توجه به تامین زیرساخت‌های نرم‌افزاری، بررسی و اصلاح تجهیزات موجود دراستان سوخت مورد نیاز در نوروز تامین شده است.
مسعود نیک‌تاج با بیان این‌که در نوروز 96، روزانه یک میلیون و 900 هزار لیتر بنزین در استان بوشهر مصرف شد که پیش‌بینی می‌شود این میزان تا دو میلیون لیتر در روز نیز افزایش داشته باشد، تصریح کرد: بیشترین رشد مصرف بنزین نوروز برای سال جاری به میزان 20 درصد پیش‌بینی شده که با توجه به ورود مسافران نوروزی از 22 اسفند تا 15 فروردین در خصوص تامین و عرضه سوخت (بنزین، نفت گاز، گاز مایع وCNG) موردنیاز هیچ کمبودی وجود نخواهد داشت.
به‌گفته وی، برای عرضه سوخت در نوروز، زیرساخت‌های نرم‌افزاری و تجهیزات مجاری عرضه در مسیرهای اصلی و پرتردد مورد بررسی و اصلاح قرار گرفته است.

نیک‌تاج با اشاره به این‌که تعداد 300 دستگاه نفتکش جاده‌پیما مسوولیت عرضه سوخت در مجاری عرضه استان بوشهر را برعهده دارند، گفت: روزانه یک میلیون و 500 تا یک میلیون و 600 هزار لیتر بنزین و یک میلیون و 800 هزار لیتر نفت گاز در این استان مصرف می‌شود.
این مقام مسوول با اشاره به این‌که 63 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی شامل 600 نازل بنزین، 220 نازل نفت و گاز و 34 باب جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در استان بوشهر آماده خدمات رسانی به میهمانان نوروزی است، یادآور شد: با توجه به حجم مسافران نوروزی در استان بوشهر تاسیسات ذخیره‌سازی در استان از وضعیت مناسبی برخوردار است. در حال حاضر به‌صورت میانگین روازنه 194 هزار و 651 مترمکعب گاز در استان بوشهر مصرف می‌شود که در صورت افزایش 10 درصدی مصرف در استان، با توجه به زیرساخت‌ها مشکلی نخواهیم داشت.

نیک تاج با اشاره به آغاز طرح «گلگشت نوروزی» در جایگاه‌های عرضه سوخت در استان بوشهر، افزود: این طرح از 20 اسفند تا 16 فروردین به‌منظور کنترل امر توزیع در مجاری عرضه و نظارت بر وضعیت جایگاه‌ها اجرا می‌شود و مردم می‌توانند در مواقع ضروری با سامانه سراسری 09627 و 33330270 با این شرکت تماس بگیرند.

برچسب ها: اقتصاد ، سوخت ، بنزین ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: