bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
امیدوارم که کسی این نوشته را از روی غرض نداند، بلکه از روی واقعیت‌های تلخی بداند که این روزها استان ما به آن دچار است و ما هم ناچار که به‌عنوان رسانه به بخشی از آن بپردازیم.
کریم جعفری:
امیدوارم که کسی این نوشته را از روی غرض نداند، بلکه از روی واقعیت‌های تلخی بداند که این روزها استان ما به آن دچار است و ما هم ناچار که به‌عنوان رسانه به بخشی از آن بپردازیم. بنده بارها نوشته‌ام که سطح مدیران در استان بوشهر به حد بسیار بچه‌گانه‌ای پایین آمده و این را شاید دیگرانی هم که با این مدیران (منظور استانداری است) نشست و برخواست داشته‌اند، به‌عینه درک کرده‌اند. خدا را شکر پس از پنج شش ماه که معاونت سیاسی و امنیتی استانداری با سرپرست اداره می‌شد، بالاخره فردی آمد و در این اتاق نشست و از بلاتکلیفی خارج شد. 

ما همه ویژگی‌های مجید خورشیدی را از دوستان‌مان در وزارت کشور پرسیده‌ایم و می‌دانیم چگونه فردی است... تا پیش از این مدیرکل سیاسی استانداری فردی بود که سال‌ها عنوان وزارت کشوری داشت و در واقع او بود که تا زمان حضور نماینده قبلی دولت در استان رسما معاون سیاسی بود و پراور، حقیقی و گراوند کاره‌ای نبودند و به همین دلیل نیز گراوند تغییر او را در دستور کار قرار داد، اما پیش از این تغییر، یکی از خارج از استانداری به این مجموعه آمد که تا پیش از این هیچ سابقه وزارت کشوری نداشت و از معلمی به استانداری ورود کرد و مزد زحمات تلگرامی و واتس‌آپی و یادداشت‌هایش را گرفت. اوضاع به گفته برخی دوستان در اداره کل سیاسی و انتخابات وقتی خراب‌تر شد که یکی دیگر نیز به این مجموعه پیوست که او هم از وزارت‌ کشوری بودن سابقه چند ماه فرمانداری یک شهرستان را داشت که پیش از این در موردش نوشتیم که چه ساعتی می‌رفت، چه ساعتی برمی‌گشت... . 

این اعجوبه‌های قرن روز پنج‌شنبه دبیران احزاب مختلف استان را دعوت می‌کنند که تا دیداری داشته باشند. حتما خبرها را خوانده‌اید که به چه شکلی جلسه به پایان می‌رسد و به‌جز اعضای حزب در قدرت که در کل استان تعدادشان به انگشت دست و پا نمی‌رسد، همه ول می‌کنند و می‌روند. وقتی استاندار طرف مشورتش می‌شود کسی که هیچ سابقه‌ای ندارد و معاون سیاسی‌اش را هم‌زمان می‌کند فرماندار دیلم، مشخص است که اوضاع به چه سمتی می‌رود!! اینها می‌خواهند فردا نشست گفت‌وگوی دولت و احزاب و احیانا نیز یکی دو انتخابات را برگزار کنند. واقعا به عبدالکریم گراوند بابت این همه هنرنمایی‌اش تبریک می‌‌گویم. من نمی‌دانم این آبروی نداشته استانداری کی می‌خواهد حفظ شود؟ حرمت نهاد قدرت و حاکمیت کجا رفته است؟ به‌خدا ما نه غرض داریم و نه مریض هستیم، اما وقتی استانداری شده محل بچه‌بازی که تازه منصوبانش را در وزارت کشور راه نمی‌دهند، اگر ننویسیم که دق می‌کنیم! لطفا کمی هم فکر کردن بد نیست!!! 

نام:
ایمیل:
* نظر: