bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی دیلم استان بوشهر از کشف 68 درصدی سرقت‌های صورت گرفته در این شهرستان در سال جاری با همکاری پلیس آگاهی خبر داد.
سرهنگ رضا اسماعیلی روز گذشته با بیان این‌که امسال 10 باند سارق از سوی ماموران این نیرو در محل ایست و بازرسی شهید موسوی این شهرستان شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضائی داده شدند، گفت: در این مدت تصادفات فوتی در این شهرستان 80 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی دیلم با بیان این‌که مردمداری و رعایت حقوق شهروندی به عنوان یک رکن و اصل مهم برای ماموران این نیرو در این شهرستان در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم بوده و نوع نگاه برخی که در این شهرستان احساس می‌کنند سبزپوشان این نیرو مقابل آنها قرار دارند، باید تغییر کند. با وجود این‌که نیروی انتظامی نقش اصلی برقراری نظم و امنیت را در جامعه بر عهده دارد که بدون مشارکت و همکاری مردم و مسوولان میسر نیست.
وی، راهنمایی ورانندگی را ویترین نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: اخلاق مداری، سعه صدر و مردم داری ماموران به ویژه پلیس راهور در سرلوحه کاری قرار گیرد. این نیرو برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم را برای حفظ نظم و امنیت تعطیلات نوروز در این شهرستان اندیشیده و در آمادگی کامل به سر می‌برد.

برچسب ها: جامعه ، سرقت ، دیلم
نام:
ایمیل:
* نظر: