bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۹ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۷
2 تیم از جمهوری اسلامی ایران در رقابت های والیبال ساحلی تور جهانی و آسیایی 2018 که قرار است فروردین ماه امسال در کشور تایلند بر گزار شود، شرکت می کند.
ایران در رقابت های والیبال ساحلی تایلند شرکت می‌کندمربی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در اردوی آمادگی این تیم در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس بندرگناوه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: دراین دوره از رقابت ها 12 تیم از کشورهای جهان در جدول اصلی و 16 تیم در مرحله مقدماتی حضور دارند و علاوه بر این، تیم های دیگری نیز ثبت نام کرده اند تا درصورتی که تیمی انصراف دهد، جایگزین شوند.
رضا نائینی افزود: بازیکنان اعزامی تیم ملی به این رقابت ها نهایی و مشخص شده و با ترکیب 'بهمن سالمی و آرش وکیلی' و 'رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی' که همگی از استان گلستان هستند در قالب 2 تیم جداگانه به مصاف حریفان می روند. رقابت های جهانی تایلند از 19 تا 23فروردین ماه جاری برگزار می شود و پس از 2 روز استراحت تور آسیایی والیبال ساحلی در این کشور آغاز و تا 29 فروردین ادامه دارد.

نائینی گفت: تیم ایران قبل از حضور در رقابت های 2018 تایلند در تورنمنت جهانی عمان شرکت و به مقام دوم نایل شد و یک اردوی یکماهه نیز در کیش برگزار کرده است و در آمادگی کامل بسر می برد و امیدوار به کسب قهرمانی در این دوره هستیم. تیم ایران پارسال نیز اردوی خوبی به میزبانی بندرگناوه برگزار و شرایطی فراهم شد تا در رقابت های آسیایی 2017 به مقام قهرمانی نایل شود. مربی تیم والیبال ساحلی از میزبانی خوب بندرگناوه بویژه محمدحسین خسروانی رئیس کمیته ساحلی استان بوشهر و رئیس هیات والیبال گناوه قدردانی کرد و گفت: اردوی برپا شده در بندرگناوه آخرین مرحله آماده سازی تیم ملی قبل از اعزام به رقابت های 2018 تایلند است.4

وی بیان کرد: والیبال ساحلی بصورت خودجوش رشد می کند و استان هایی نظیر گلستان، گیلان و مازندران از نقاط والیبال خیز کشور است اما جنوب کشور بدلیل علاقه بیشتر به فوتبال فقر بازیکن در رشته والیبال دارد، به همین دلیل فدراسیون والیبال بدنبال برنامه ریزی برای ترغیب جوانان همه استان ها بویژه جنوب به این رشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر: