bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
دبیر هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر دفاع مقدس منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از برگزاری این رویداد فرهنگی در اردیبهشت‌ماه خبر داد.
برگزاری هشتمين جشنواره منطقه‌اي تئاتر دفاع مقدس در عسلویهایوب بنوی با اعلام این خبر گفت: هشت سال دفاع مقدس لبریز از ایثار، جانفشانی و حماسه‌آفرینی رزمندگان و شهدای گرانقدر است که ضرورت دارد این حماسه‌ها بازسازی شده و به نسل جوان شناسانده شود. تئاتر یکی از هنرهایی است که می‌تواند به‌خوبی از عهده این مهم برآید.
وی در ادامه با بیان این‌که این دوره از جشنواره به‌صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، افزود: در هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر دفاع مقدس منطقه ویژه انرژی پارس گروه‌های نمایشی استان‌های بوشهر، سيستان و بلوچستان، فارس، كهگيلويه و بويراحمد، كرمان، هرمزگان، خوزستان و يزد می‌توانند شرکت کنند.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به این‌که این جشنواره در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای برگزار می‌شود، تصریح کرد: گروه‌های نمایشی برای شرکت در هشتمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس تا 31 فروردین سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی: استان بوشهر، عسلويه، روبه‌روي فازهاي 2 و 3 پارس جنوبي، سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، حوزه مقاومت بسيج سيدالشهدا ( س )، كد پستي  7511946484 ارسال کنند. لازم به ذکر است که این مهلت قابل تمدید نیست.
بنوی در پایان با بیان این‌که نتایج بازبینی آثار دهم اردیبهشت‌ماه سال جاری اعلام خواهد شد، گفت: آیین پایانی هشتمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس نیز در دهه سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود. 
یادآوری می‌شود، گروه‌های نمایشی متقاضی حضور در این رویداد فرهنگی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های 07731312117 ، 07731376330، 09362081778، 09170165567 تماس برقرار کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: