bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
ایرانجوان، ماهشهری‌ها را در بوشهر مات کرد؛
هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال ایران برگزار شد و ایرانجوان بوشهر با تک گل مسعود نظرزاده کاپیتان با تجربه خود مقابل شهرداری ماهشهر پیروز شد و در اولین فینالش برای بقا در لیگ دسته یک موفق از زمین بازی خارج شد.
بامداد جنوب- علی تنگستانی:
هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال ایران برگزار شد و ایرانجوان بوشهر با تک گل مسعود نظرزاده کاپیتان با تجربه خود مقابل شهرداری ماهشهر پیروز شد و در اولین فینالش برای بقا در لیگ دسته یک موفق از زمین بازی خارج شد.
حسین خطیبی با قرار دادن مثلث تهاجمی مصطفی احمدی، مرتضی رنجبر و سجاد فیض‌الهی سعی داشت آمار دوندگی تیمش را در خط حمله بالا ببرد و از میدان‌داری مسعود نظرزاده و غلام احمدشاهی برای موقعیت‌سازی استفاده کند.

ایرانجوان در این بازی چیزی جز 3 امتیاز نمی‌خواست، بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بازی چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه شهرداری ماهشهر ایجاد کرد. در دقیقه 20 بازی، حرکت در عرض رنجبر یک موقعیت خوب را برای شوت‌زنی این بازیکن فراهم کرد ولی ضربه این بازیکن پس از برخورد با پای بازیکن تیم حریف راهی کرنر شد. پس از این موقعیت بازی آرام شد و دو تیم بیشتر در میانه میدان بازی را دنبال ‌کردند. در دقایق پایانی نیمه اول تیم ماهشهر بازی را در دست گرفت و به تیم ایرانجوان فشار آورد. در دقیقه 40 بازیکن ماهشهری‌ها در محوطه جریمه ایرانجوان صاحب یک موقعیت گلزنی شد که عساکره دروازه‌بان ایرانجوان با یک دست شوت بازیکن حریف را دفع کرد و به کرنر فرستاد. در نهایت نیمه اول بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید. 

نیمه دوم هم مانند نیمه اول با حملات ایرانجوان شروع شد و در حالی که رنجبر در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان تیم شهرداری ماهشهر قرار گرفته بود، ضربه این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا آه از نهاد هواداران تیم بوشهری بلند شود. در دقیقه 53 بازی، روی سانتر ارسالی از سمت چپ تیم ماهشهر، بازیکن ایرانجوان می‌توانست توپ را وارد دروازه کند ولی ضربه پس از برخورد با بازیکن حریف به کرنر رفت. در دقیقه 54 بازی، ضربه محکم مسعود نظرزاده پس از برخورد به بازیکن تیم حریف و تغییر جهت، با واکنش عالی دروازه‌بان تیم ماهشهر همراه بود و این توپ به کرنر رفت. پس از این موقعیت تیم شهرداری برای دقایقی بازی را آرام کرد و جلوی حملات ایرانجوان را گرفت. شاگردان خطیبی که نمی‌خواستند امتیاز این بازی را از دست بدهند، در 20 دقیقه پایانی بار دیگر فشار خود را روی دروازه تیم ماهشهر افزایش دادند. در دقیقه 72 بازی ضربه محکم عباس چاپی به‌وسیله دروازه‌بان تیم شهرداری به کرنر رفت که در در نهایت این مسعود نظرزاده بود که با ضربه سر خود گل پیروز‌بخش ایرانجوان را در دقیقه 74 بازی به‌ثمر رساند و ورزشگاه منفجر شد. در دقیقه 77 بازیاری می‌توانست اختلاف را دو برابر کند ولی ضربه سر این بازیکن با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه تیم شهرداری ماهشهر به بیرون رفت. در دقیقه 94 بازی در حالی که عباس چاپی دروازه‌ خالی را جلوی چشمان خود می‌دید با بی‌دقتی توپ را به بیرون زد. در نهایت ایرانجوان با تک گل مسعود نظرزاده 3 امتیاز بازی را کسب کرد و همچنان امیدهایش برای ماندن در لیگ دسته یک کشور را زنده نگه داشت. 

حق ما برد بود
خطیبی، سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر پس از این پیروزی شیرین در بوشهر، در مورد بازی تیمش، گفت: ابتدا این پیروزی را به هوداران، مسوولان ایرانجوان و مردم بوشهر تقدیم می‌کنم. هواداران ایرانجوان در این بازی از دقیقه یک تا نود یک صدا ایرانجوان را تشویق می‌کردند که این مساله در پیروزی ما در این بازی خیلی تاثیر گذاشت. ما بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، چراکه تیم شهرداری ماهشهر بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد ولی نکته مهم این بود که ما با شناخت کامل از این تیم وارد میدان شدیم. کسب این 3 امتیاز بسیار خوشحال‌کننده بود و به همین دلیل از تمام بازیکنان به‌خاطر این مساله تشکر می‌کنم. در کل باید بگویم که حق ما در این مسابقه برد بود، چراکه هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و هم تیم حریف را تحت فشار قرار داده بودیم. امیدوارم تا پایان مسیر مسوولان و هواداران باشگاه از تیم محبوب خود حمایت کنند تا بتوانیم به اهداف خود برسیم. 

وی در ادامه گفت‌وگو در مورد شرایط داوری این بازی تصریح کرد: در مورد داور بازی هم باید بگویم که تا موقعی که بازیکن تیم حریف اخراج نشده بود، همه‌چیز خوب پیش می‌رفت ولی پس از این اخراج، داور در بیشتر صحنه‌ها به ضرر ما سوت می‌زد و خطا‌هایی که روی بازیکنان ما رخ می‌داد نمی‌گرفت. در کل از داوری این بازی راضی هستم، چراکه اشتباهاتی که داور در طول بازی داشت در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود. 
خطیبی در پایان گفت‌وگو در مورد چهار بازی آینده تیم ایرانجوان، یادآور شد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و برای هر بازی برنامه متفاوتی خواهیم داشت. الان بازی ماهشهر دیگر برای ما تموم شده و از همین الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم. هدف اصلی ما این است که در همه بازی‌های آینده به پیروزی برسیم و از خداوند می‌خواهیم که در این بازی ما را یاری کند. 
لازم به ذکر است که ایرانجوان هفته آتی را باید در شیراز به مصاف برق جدید بحران‌زده برود که بردن برق و توقف ماشین‌سازی در قائم‌شهر شاید ورق را به سمت تنها نماینده بوشهر در لیگ یک برگرداند!

نام:
ایمیل:
* نظر: