bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
مسعود نظرزاده در طول دو سالی که به فوتبال زادگاهش بازگشته، روزهای متفاوتی را تجربه کرده اما همچنان با صلابت در زمین بازی و بدون حاشیه و جنجال خارج از مستطیل سبز به کارش ادامه می‌دهد.
نظرزاده که سال گذشته و بعد از چیزی حدود یک دهه دوری به فوتبال بوشهر بازگشت و پیراهن سفید شاهین شهرداری همراه با بازوبند سرگروهی این تیم را بر بازو بست، جدید‌ترین اتفاق فوتبالی زندگی‌اش یعنی بازی در پست هافبک دفاعی را تجربه کرد. مسعود آنقدر خوش نفس و با تجربه بازی کرد که بسیاری بر این باور شدند که او در ۳۴ سالگی از خیلی جوان‌ها بهتر بازی می‌کند و به عبارتی بهتر زندگی می‌کند.

مسعود نظرزاده را هیچگاه در میهمانی‌های شبانه و خیابان‌گردی‌های رایج نخواهیم دید، شاگرد خلف زنده یاد ناصر خرسند تعریفی از دود و قلیان بلد نیست و همچنان دور از چنین مسائل حاشیه‌ای فوتبال بازی می‌کند.‌ هم‌بازیان مسعود در دهه ۷۰ و ۸۰ به‌خوبی می‌دانند که او با وجود قد نه چندان بلندش  همیشه در نبردهای هوایی یک فرد جسور بوده که پریدن و سر زدن را به‌خوبی بلد است. در همین بازی روز چهارشنبه مقابل شهرداری ماهشهر که حکم مرگ و زندگی را برای بوشهری‌ها داشت، عنصر دونده‌ای به‌نام غلام احمد شاهی که این هفته همان پدیده جسور فوتبال خورموج شده و سرحال بازی می‌کند کنار مسعود بازی می‌کند تا کاپیتان و هافبک دفاعی ایرانجوان برای رسیدن به دروازه حریف آزادتر باشد.

احسان اسدزادی بازیکن قابل و خوش‌فکری است این را در تیم‌های جوانان و امید ایرانجوان که بازی کرده نشان داده، هر چند فرصت عرض اندام در لیگ برتر و پارس جنوبی جم را هیچگاه نیافت و بازگشت دوباره به ایرانجوان را ترجیح داد. در صحنه گل ایرانجوان ارسال مواج اسدزادی و ضربه سر مسعود نظرزاده روی سر مدافع بلند قامت شهرداری ماهشهر را باید بلندترین پرش فوتبال مسعود دانست که خیلی حرف‌ها در آن نهفته است.
مسعود حالا در ۳۵ سالگی که در فوتبال عددی است از بسیاری بهتر می‌دود‌، پاس می‌دهد، شوت‌های سنگین روانه دروازه حریف می‌کند و نشان می‌دهد مانند خیلی از با تجربه‌های فوتبال ما می تواند تا مرز۴۰ سالگی فوتبال بازی کند. اتفاقی که تنها در سایه یک زندگی سالم و دور از حاشیه‌های معمول برای او رقم خورده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: