bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه ای به مهدی تاج از میزبانی شایسته فدراسیون فوتبال ایران تقدیر و تشکر کرد.
جناب آقای مهدی تاج
ریاست محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران
پیرو بازدید اخیر اینجانب و هیأت فیفا از تهران و میزبانی شایسته فدراسیون فوتبال ایران و خاطرات فراموش نشدنی از این سفر، ما هم از طرف هیأت همراه که مرا در این سفر همراهی می کردند این فرصت را مغتنم شمرده از میزبانی گرم جنابعالی کمال سپاسگزاری را دارم.

علیرغم فشردگی کاری، برنامه های پیش بینی شده بسیار خوب انجام شدکه اهم موارد آن دیدار با جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری ایران و همچنین جناب آقای مسعود سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان بود.
علاوه بر این سخنرانی در مراسم روز فوتبال بانوان بسیار هیجان انگیز بود. برنامه ای که بدون شک به ارتقاء فوتبال بانوان کمک شایانی خواهد نمود.

همچنین انجام بازی دوستانه در کنار اسطوره های فوتبال و فوتسال ایران و در نهایت تماشای دربی استقلال – پرسپولیس در فضای فوق العاده ی استادیوم آزادی از دیگر خاطرات به یادماندنی این سفر بود.

تمامی اتفاقات روز 10 اسفند 1396 که با همراهی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و همچنین مقامات دولتی و سیاسی بود یادآور دوستی های صمیمانه و صادقانه، احترام و پایداری روابط دو جانبه در قلب های ما خواهد بود.
به جنابعالی اطمینان می دهم که ملاقات اخیر عزم و اراده بنده برای کمک به توسعه فوتبال در جمهوری اسلامی ایران و حل معضلاتی که فدراسیون فوتبال ایران با آن دست به گریبان می باشد را دو چندان کرده است.

در پایان ما هم از تلاش های جنابعالی و حمایت فدراسیون فوتبال ایران از برنامه های توسعه فوتبال و کمک به رشد و ارتقاء ارزشهای ورزش مان در کشور ایران قدردانی می نمایم و برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال در روسیه آرزوی موفقیت کامل دارم.
به امید ملاقات مجدد جنابعالی در آینده نزدیک.     
نام:
ایمیل:
* نظر: