bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
شاید برخی سوال باشد که فلانی، شما بیکار هستی که هر روز در مورد اشکالات می‌نویسیی؟ یعنی ما هیچ توفیقی نداشته‌ایم؟ اگر کسی توفیق و موفقیتی پیدا کرد، حتما گزارش دهد، گردن ما از مو هم باریک‌تر.
کریم جعفری:
شاید برخی سوال باشد که فلانی، شما بیکار هستی که هر روز در مورد اشکالات می‌نویسیی؟ یعنی ما هیچ توفیقی نداشته‌ایم؟ اگر کسی توفیق و موفقیتی پیدا کرد، حتما گزارش دهد، گردن ما از مو هم باریک‌تر. با این حال این آقایانی که رانندگیِ فرماندار به جایی رسیده‌اند، (خدایی ناکرده جسارت به ساحت رانندگان محترم و زحمتکش نشود، ما مخلص همه آنها هم هستیم و صرفا یادآوری یک موضوع به بنده خدایی است که زیاد ادعا نکند) باید مراقب باشند، با این حال به‌نظر نمی‌رسد که در استان بوشهر بخواهد چیزی در مسیر طبیعی خودش باشد.

 روز گذشته در یادداشتی به افاضات آقای نماینده دولت در مورد ساخت هتل شش ستاره در بوشهر پرداختیم و از جناب‌شان خواستیم که آدرس یکی از این هتل‌های شش ستاره کشور را بدهد ما برویم یک عکس یادگاری بگیریم، پول که نداریم مانند برخی‌ها آنجا یک شب سر کنیم، دستکم از نزدیک ببینیم. این را هم مورد تاکید قرار دادیم که اوضاع استان اصلا مناسب نیست و در جایگاه آخر کشور در همه حوزه‌ها هستیم و اصولا چیزی سر جای خودش نیست و هر کسی در کار دیگری دخالت می‌کند و همه دلشان خوش است که نامشان مدیر است. در حالی که در حوزه عمرانی سرپرستش از مدیریت فقط «تحمل نکردن» را یاد گرفته، معاون سیاسی حرف‌های قشنگی در حوزه اقتصادی زده که نشان می‌دهد این آقای خورشیدی تازه به بوشهر آمده سررشته بیشتری در حوزه خرما و نخل دارد و بهتر است به‌جای تسهیل امور سیاسی (البته یک مدیرکل کارکشته و مجرب سیاسی دارد که دست ترامپ را از پشت در همه مسائل می‌بندد) به تسهیل بسته‌بندی و صادرات خرما در سال حمایت از کالای ایرانی بپردازد!!

 البته نامبرده تاکید کرده است که شرایط برای صادرات محصول فراهم است!! ای کاش توضیحی هم می‌دادند که این شرایط چیست و چگونه فراهم شده و اصولا قرار است به کجا صادر شود. بنده تا جایی که با انجمن خرما در ارتباط هستم آنها حرف‌های دیگری می‌زنند. ما نه قصد به سیاه‌نمایی داریم و نه اینکه نقد بسته کنیم، هدف ما فقط روشنگری است. این ملت همگی شهادت دهند که مسائل مربوط به خرما را باید سرپرست معاون عمرانی پیگیری کند یا معاون سیاسی؟ نکته دیگری را البته گراوند روز گذشته مطرح کرده است که جالب است: «از تولیدکنندگان استان نیز انتظار داریم نسبت به افزایش سطح کیفی محصولات خود اهتمام ورزند تا مردم نسبت به استفاده از این محصولات تشویق شوند.» نمی‌دانم خودش این را می‌خواند یا نه، اگر نمی‌خواند یکی آقای نماینده دولت برساند که حال تولیدکنندگان استان بسیار خراب است، جز اینکه «ارده‌گیری» را هم صنعت حساب کنیم. 

برچسب ها: سیاسی ، بیکار ، بوشهر ، نماینده ، دولت
نام:
ایمیل:
* نظر: